  • 11. Data: 2012-10-16 14:20:29
    Temat: Re: Jaki telefon z funkcją telefonu?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości
    On Mon, 15 Oct 2012 20:02:06 +0000 (UTC), Przyjazny

    >Dzięki, zainteresuje się nim. Dziś miałem na testy SE C710 - fajna
    >elektronika, ale obudowa to pomyłka i guziczki dla dziecka.

    Jest lepiej po zapakowaniu w futeral z folia z przodu.
    Ale wtedy z kolei nie widac nic na wyswietlaczu w pelnym sloncu :-(

    Fajny telefonik jak ktos potrzebuje "prawie smartfona", ale nie jestem
    pewien jak z tym wybieraniem numerow przez BT, edycja ksiazki z kompa
    itp.

    J.

  • 12. Data: 2012-10-16 20:10:32
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2012-10-13 12:34, P.B. pisze:
> [...]
    > weekendowe - Wybierania głosowego z zestawem BT
    > - Mówienia kto dzwoni.
    > - Szybkości działania.
    > - Rozbudowanej książki adresowej z możliwością przypisania dowolnego
    > dzwonka do kontaktu i edycji z kompa. Chętnie synchronizowana z google.
    > - Możliwość odbierania poczty z serwera IMAP będzie miłym dodatkiem, ale
    > nie jest wymagana.
    > - Rozsądna cena zakupu urządzenia. Może być używane.
    >
    > Używałem do tej pory Nokii E51, ale może jest inny telefon o podobnych
    > cechach? Jakiś starszy SE, Samsung. Może Blackberry? Świetna była Nokia

    Sprawdź Nokię E52, korzystałem przez ponad 2 lata i byłem zadowolony.
    Bateria duża, poczta gmail po exchange chodziła rewelacyjnie, pozostałe
    wymogi też posiadała.
    Pozdrawiam Dan.