  • Data: 2016-09-07 13:27:03
    Temat: Re: Jaki telefon z Dual Sim Acctive?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:57cff4ed$0$12541$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2016-09-07 o 12:56, J.F. pisze:

    >Tłumaczenie z zakłóceniami mnie nie przekonuje ale pewnie się nie
    >znam :-)

    W zwyklym systemie GSM separacja jest dwojaka - czestotliwosci
    nadawania i odbierania sa inne, oraz ... czasowa, telefon naprzemian
    nadaje pakiet i odbiera.
    Wiec na czas nadawania pakietu mozna odbiornik zablokowac i wlasnych
    smieci nie lapac.

    A jak masz dwie sieci, to przypadkiem moga sie czasy nadawania w
    jednym pokryc z odbiorem w drugim. I mimo roznych czestotliwosci nie
    tak latwo silny sygnal odfitrowac (a jednak NTM potrafil).

    Ale potem przeszliszmy na lepsze systemy, UMTS, LTE, tam to juz sie
    gubie jak jest :-)

    No i tak sie czesto konczy, bez sklejania, co ma tez te zalete, ze sa
    dwie baterie :-)

    >Drugi mądrzejszy:
    >Nie da się tego obsłużyć przez przekierowania?
    >Kiedyś to było nie opłacalne bo chyba buliło się w obie strony ale
    >dzisiaj?

    Trzeba by sprawdzic - byc moze nadal sie buli.
    Poza tym - sms nie przekierujesz ...

    J.