  • Data: 2010-07-24 07:23:20
    Temat: Re: Jaki telefon wybrać ?.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Jul 2010 20:53:33 +0200, ToMasz wrote:
    >wiec powiedz proszę jak w komórkowym aparacie wpłynąć na głębie osrości
    >(postać z 4 metrów ma być w metrowej głębi ostości)
    >które z aparatów w telefonach pozwolą pstryknąć wodospad z "kropelkmi"
    >(1/320sek) a potem auto na wyścigach z rozmytym tłem ( 1/60sek)
    >jakie są fizyczne wymiary matrycy w.... Omni naprzykład.
    >ingerencja w moc lampy błyskowej i czas w którym miga jest możliwa?

    wiele, a wrecz prawie wszystkie kompatky tez tego nie potrafia,
    a wielu amatorow nie potrafi tego wykorzystac, nawet jak sprzet
    pozwala. A i tak zdjecia znacznie lepsze niz telefonem robia.

    >aparat "robiący" to o czym wspomniałem kosztuje mniej niż Omnia...

    A ile ma gier ? I czy jego przegladarka internetu obsluguje java
    skripty, java aplety, flash i activeX ? :-P

    J.