  • Data: 2012-08-24 21:24:12
    Temat: Re: Jaki telefon dual-sim?
    Od: Olo <o...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-24 14:32, Chris94 wrote:

    > Moja żona ma obecnie Nokię 6303i Classic którą uwielbia, ale potrzebuje
    > telefonu na 2 karty SIM.
    > Wymagania są następujące:
    > - dual-SIM

    używam telefonów dual sim od 5 lat - do dzisiaj "przetrwał" tylko
    Samsung, obecnie Galaxy Y Pro Duoz i w sumie tylko w Samsungu obsługa
    dwóch kart jest jakoś sensownie rozwiązana. Nie kupuj tylko chińszczyzny
    typu MyPhone bo będziesz płakał :)

    > - głosowe wybieranie numerów z książki telefonicznej

    na necie są portale typu http://www.mgsm.pl/ tam sobie sprawdzisz
    Mój Galaxy Y Pro na 100% ma wybieranie głosowe, tych modeli z serii Duoz
    (lub Duos) jest kilka więc musisz sobie już sprawdzić.

    > - współpraca z samochodowym zestawem głośnomówiącym przez BT

    każdy telefon z BT powinien się bez problemu parować