  • 31. Data: 2014-02-01 18:26:19
    Temat: Re: Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-01 17:44, Akarm pisze:

    > Proszę: W910i, X10 mini, C510, W300i, W380i, W595s.
    > A wcześniej jeszcze Ericsson T39.
    > Sieć Idea i Orange. Każdy po wzięciu w dłoń tracił możliwość
    > telefonowania, siedząc w kieszeni informował dzwoniących o mojej
    > niedostępności. Czy w domu (Bródno), czy w pracy (Saska Kępa,
    > Puławska/Wałbrzyska), czy podczas jazdy, czy w trakcie spaceru - po
    > prostu zawsze.

    Znaczy centrum z tego średnie, a dziesiątki (by nie rzecz
    setki) tysięcy ludzi korzysta z tego samego i problemy masz tylko Ty?
    Może problem tkwi jednak w Twojej osobie, numerze, operatorze, karcie?

    > W serwisach nie za bardzo mi wierzyli więc filmowałem jak aparat po
    > wzięciu w dłoń traci zasięg i dopiero po odłożeniu na biurko mogę
    > dzwonić. Nie mogłem tylko w żaden sposób pokazać jak tracę kontakt z
    > rozmówcą w trakcie rozmowy. :)

    Ta opowieść wygląda na tak nieprawdopodobną, że wymagałaby potwierdzenia
    przez niezależnych świadków. Zupełnie serio. Znaczy nie jest niemożliwa
    interakcja magicznej dłoni z konstrukcją anteny w telefonie, ale zbyt
    duża 'powtarzalność' dla różnych modeli sugeruje jednak zdecydowanie
    inną przyczynę problemów.

  • 32. Data: 2014-02-01 22:45:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Feb 2014 18:26:19 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > interakcja magicznej dłoni z konstrukcją anteny w telefonie, ale zbyt
    > duża 'powtarzalność' dla różnych modeli sugeruje jednak zdecydowanie

    Kolega jest Terminatorem i ma dlon z tytanu :-)

    A ja zamykalem swokego K550 w mikrofalowce(wylaczonej) i sie dziwilem
    ze mu to nie przeszkadza ...

    J.

  • 33. Data: 2014-02-01 22:52:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Feb 2014 09:34:09 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jak się przyzwyczaisz to przestaje być niewygodny...

    Nie przestaje. Nadal sie kiepsko obsluguje jedna reka, nadal trzeba
    sie patrzec gdzie sie czlowiek gapi itp.

    No chyba ze wraz z nowoczesnoscia przyszla obsluga glosowa.

    J.

  • 34. Data: 2014-02-01 22:54:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Feb 2014 09:31:13 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Zgadza się, Animka - iPhone jest cool, ma dobrą technikę w środku.
    > Wiele osób myśli, że iPhone to tylko logo, bo nigdy nie miało go
    > w rękach.

    iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

    J.

  • 35. Data: 2014-02-02 11:19:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Feb 2014 22:45:41 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A ja zamykalem swokego K550 w mikrofalowce(wylaczonej) i sie
    dziwilem
    > ze mu to nie przeszkadza ...

    Dolaczego? Widziałeś kiedyś "pudełko", w którym telefon "zgubi"
    zasięg?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2014-02-02 11:22:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Feb 2014 22:54:02 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > iphone to tylko logo, reszta jest made in China, Korea ...

    Podaj kontrprzykład nie będący made in wymienione_kraje a będący
    wygodnym telefonem.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2014-02-02 11:56:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 11:19:26 +0100, Marek napisał(a):

    > Dolaczego? Widziałeś kiedyś "pudełko", w którym telefon "zgubi"
    > zasięg?

    Tak, takie pudełko nazywa się klatką faradaya, zresztą obudowa mikrofalówki
    jest właśnie taką klatką Faradaya. Tyle, że dla częstotliwości mikrofalówki
    nie tłumiącą fal do zera, ale do wartości bezpiecznych dla człowieka.
    W erze procesorów DSP w torach radiowych telefony są w stanie działać z
    bardzo słabymi sygnałami.
    Inna rzecz, że ten telefon nie pokaże od razu zaniku sygnału, trzeba
    poczekać parę minut. I obudowa powinna być prawidłowo uziemiona.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 38. Data: 2014-02-02 12:29:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 10:56:59 +0000, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    > jest właśnie taką klatką Faradaya. Tyle, że dla częstotliwości mikrofalówki
    > nie tłumiącą fal do zera, ale do wartości bezpiecznych dla człowieka.

    Telefon nawet nie wykazywal jakiegos znacznego ubytku.

    > W erze procesorów DSP w torach radiowych telefony są w stanie działać z
    > bardzo słabymi sygnałami.

    A jednak ludzie narzekaja na zasieg.

    > Inna rzecz, że ten telefon nie pokaże od razu zaniku sygnału, trzeba
    > poczekać parę minut.

    ale ja nie tylko na kreski patrzylem, ja do niego zadzwonilem :-)

    >I obudowa powinna być prawidłowo uziemiona.

    A jak nie bedzie ?

    J.

  • 39. Data: 2014-02-02 12:30:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 11:22:09 +0100, Marek napisał(a):

    > Podaj kontrprzykład nie będący made in wymienione_kraje a będący
    > wygodnym telefonem.

    Nie znam wygodnego telefonu :-(

    J.

  • 40. Data: 2014-02-02 13:43:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-01 22:45, J.F. pisze:

    > Kolega jest Terminatorem i ma dlon z tytanu :-)
    >
    > A ja zamykalem swokego K550 w mikrofalowce(wylaczonej) i sie dziwilem
    > ze mu to nie przeszkadza ...

    Dlatego ja filmowałem te kłopoty z zasięgiem moich SE.
    Nie byłem w stanie tylko uwidocznić sytuacji, w których nie można się
    było do mnie dodzwonić, a telefon siedział w kieszeni. Niezależnymi
    świadkami byli pracownicy serwisów i konsultanci w salonach Idea/Orange.
    A teraz zmiana:
    dzisiaj w nocy sprawdziłem w swoim mieszkaniu jakiś aparat Sony Xperia i
    zsięg miał pełny. Będę chyba musiał jeszcze potestować. Czyżby Sony się
    poprawił po rozstaniu z Ericssonem?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl