  • 21. Data: 2014-02-01 14:01:52
    Temat: Re: Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-01 12:40, Akarm pisze:
    > Mam na myśli *każdy* SE.
    > Tam gdzie dziesięcioletnia Nokia pokazuje jedną kreskę mniej - SE
    > wyświetla "tylko alarmowe".

    Skąd powód takiego uogólnienia? Jakieś statystyki? :-)

    Ja używałem ponad 10 różnych SE w różnych lokalizacjach. Zadupie czy
    centrum miasta. Nieliczne problemy były raczej z operatorami a nie
    telefonami. (np. jak play na siłę próbował używać swoich nadajników
    zamiast używać Plusa jak mu kazałem)

    Mam nadzieję że nie porównujesz tego co Ci wyświetlacz wyświetla tylko
    faktyczną możliwość i jakość połączenia.

    Nie mam jakiegoś urazu czy fobii co do marki.
    Po prostu dużo używałem SE i żyło mi się z tym dobrze. Ten C510 dostaje
    niezły wycisk ostatnio w abo. bez limitów :-)
    Teraz przesiadam się na nokię z uwagi na nieistotną fanaberię typu
    aparat foto. :-)
    Więcej kresek na wyświetlaczu jeśli różnicy w połączeniu nie widać do
    mnie nie przemawia.

  • 22. Data: 2014-02-01 15:11:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-01 14:01, z pisze:

    > Skąd powód takiego uogólnienia? Jakieś statystyki? :-)

    6 różnych modeli. Każdy miał tak samo. Kilka miesięcy rocznie w
    serwisie. I tego się nie dało zmienić, wszystko zgodne ze specyfikacją a
    nie dało się z nich telefonować. To, że ja nie mogłem, to pół biedy.
    Odłożyłem na parapet, poczekałem chwilę i kiedy pojawił się zasięg
    mogłem zadzwonić. Gorzej, że dzwoniący do mnie słyszeli, że abonent jest
    niedostępny. Miałem trochę strat z tego powodu.

    > Więcej kresek na wyświetlaczu jeśli różnicy w połączeniu nie widać do
    > mnie nie przemawia.

    Mnie nie interesują kreski na wyświetlaczu tylko brak zasięgu w Xperii.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 23. Data: 2014-02-01 15:31:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-01 15:11, Akarm pisze:
    > 6 różnych modeli.

    Napisz które to może zrobię porównanie (mam jeszcze kilka) i się mocno
    zdziwię że takie gu... używałem. :-)

  • 24. Data: 2014-02-01 15:54:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-31 11:05, z pisze:

    > Właśnie jestem na kupnie Nokii N8. Już za 300 zł można dostać.
    > Przemyśl swoje zachwyty. No chyba że ma być logo. To nie mam więcej
    > pytań. :-)

    Nie chodzi o same zdjęcia, ale o ogólną technikę.

    --
    animka

  • 25. Data: 2014-02-01 15:56:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-01 15:31, z pisze:

    > Napisz które to może zrobię porównanie (mam jeszcze kilka) i się mocno
    > zdziwię że takie gu... używałem. :-)

    Też jestem bardzo ciekaw, tym bardziej że Akarm sugerował takie cuda
    w centrum Warszawy:
    "telefon w środku Warszawy nie może często meldować "tylko awaryjne""
    Przez lata trochę aparatów telefonicznych różnych marek miałem
    (różnych tez operatorów) i jakoś nie zauważyłem sugerowanych
    problemów w każdym SE:
    "Mam na myśli *każdy* SE. "

    :)

  • 26. Data: 2014-02-01 15:59:49
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > niedostępny. Miałem trochę strat z tego powodu.

    > Mnie nie interesują kreski na wyświetlaczu tylko brak zasięgu w Xperii.

    To może być wina baterii. Nienaładowana, a pokazuje, że naładowana, albo
    już rozładowywuje się.

    --
    animka

  • 27. Data: 2014-02-01 16:20:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Feb 2014 15:56:08 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > (różnych tez operatorów) i jakoś nie zauważyłem sugerowanych
    > problemów w każdym SE: "Mam na myśli *każdy* SE. "

    Albo to "centrum" to bardzo symboliczne, albo ma jakis dobrze
    ekranowany bunkier.
    Uzywalem SE przez pare lat, nie odbiegal jakos znacznie od sredniej i
    zasieg zazwyczaj byl.

    J.

  • 28. Data: 2014-02-01 16:31:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message

    > Nie chodzi o same zdjęcia, ale o ogólną technikę.

    Zgadza się, Animka - iPhone jest cool, ma dobrą technikę w środku.

    Wiele osób myśli, że iPhone to tylko logo, bo nigdy nie miało go
    w rękach.

  • 29. Data: 2014-02-01 16:34:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo ja wiem ... ma sie przestawiac na niewygodny telefon ?
    > W imie czego ?
    > No, dziewczyny nie raz sie przestawialy w imie mody :-)

    Jak się przyzwyczaisz to przestaje być niewygodny...

  • 30. Data: 2014-02-01 17:44:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-01 15:31, z pisze:

    > Napisz które to może zrobię porównanie (mam jeszcze kilka) i się mocno
    > zdziwię że takie gu... używałem. :-)

    Proszę: W910i, X10 mini, C510, W300i, W380i, W595s.
    A wcześniej jeszcze Ericsson T39.
    Sieć Idea i Orange. Każdy po wzięciu w dłoń tracił możliwość
    telefonowania, siedząc w kieszeni informował dzwoniących o mojej
    niedostępności. Czy w domu (Bródno), czy w pracy (Saska Kępa,
    Puławska/Wałbrzyska), czy podczas jazdy, czy w trakcie spaceru - po
    prostu zawsze.
    W serwisach nie za bardzo mi wierzyli więc filmowałem jak aparat po
    wzięciu w dłoń traci zasięg i dopiero po odłożeniu na biurko mogę
    dzwonić. Nie mogłem tylko w żaden sposób pokazać jak tracę kontakt z
    rozmówcą w trakcie rozmowy. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl