  • 11. Data: 2015-06-26 23:46:43
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: user <b...@d...com>

    Jesteś biedakiem, wybierz lumię będziesz zadowolony...............

  • 12. Data: 2015-06-27 00:10:46
    Od: DJ Abelson <d...@h...net>

    W dniu 2015-06-26 o 01:02, LordBluzg(R) pisze:

    > Daruj sobie. Weź jakiegoś Samsunga conajmniej i nie żydź kasy. 500zł to minimum.
    Oscyluj około 700zł.

    W sam raz. Wystarczy na całe pół roku dzwonienia.

  • 13. Data: 2015-06-27 14:48:53
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-26 o 19:46, Budzik pisze:

    > Ale ktorej pamieci? Wbudowanej czy tej na karcie?

    RAMu. Braki flasha da się łatać kartą pamięci. I pomyśleć że starożytny
    Symbian wszystkie flashe traktował tak samo i można było wszystko
    instalować gdzie się chciało. Droid jest jak socjalizm: dzielnie zwalcza
    problemy, które nie istnieją w innych OSach ;-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 14. Data: 2015-06-27 15:19:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 14:48:53 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > RAMu. Braki flasha da się łatać kartą pamięci.

    Flash wlasnie mialem na mysli.
    To w jednak system niemal jednozadaniowy - po co tyle RAM ?

    Naprawde nie istnieja ?

    J.

  • 15. Data: 2015-06-27 15:30:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX Alpha MR k...@s...us ...

> [...]
    > instalować gdzie się chciało. Droid jest jak socjalizm: dzielnie zwalcza
    > problemy, które nie istnieją w innych OSach ;-)

    Ale z tego co widze - 1GB ramu to standard, mało ktore telefony maja 2GB.

    A moze coś takiego?
    http://allegro.pl/oryginalny-sony-xperia-z-3-kolory-
    gw-24-mce-
    i5417057442.html
    http://allegro.pl/i5417057442.html

    ;-)

  • 16. Data: 2015-06-27 16:01:07
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-27 o 15:30, Budzik pisze:

    > Ale z tego co widze - 1GB ramu to standard, mało ktore telefony maja 2GB.

    I co to zmienia w stwierdzeniu: "Za to pamięci nigdy za dużo"?

  • 17. Data: 2015-06-27 16:04:57
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-27 o 15:19, J.F. pisze:

    > Flash wlasnie mialem na mysli.

    Brak wbudowanego flasha, można łatać kartą pamięci. Ale też się trzeba
    nagimnastykować. Braku ramu niczym nie załatasz, to nie win.

    > To w jednak system niemal jednozadaniowy - po co tyle RAM ?

    No popatrz, a marzył Ci się laptop z Droidem :-P A teraz zastanów się na
    xuj Ci laptop bez multitaskingu. Czymś tak oczywistym w windzie, że
    nawet nie warto wspominać.

    > Naprawde nie istnieja ?

    A istnieją? Wystarczyłoby by Droid miał funkcjonalność Symbiana, to
    mocno popchnęłoby go do przodu. Pewnie z pięć generacji. Ale pewnie to
    marzenie ściętej głowy.

  • 18. Data: 2015-06-27 17:04:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 16:04:57 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

> [...]
    > nagimnastykować. Braku ramu niczym nie załatasz, to nie win.

    > No popatrz, a marzył Ci się laptop z Droidem :-P A teraz zastanów się na

    Chyba nie mnie. Ale od laptopa wymagam wiecej, to i laptop moze
    wymagac wiecej :-)

    > A istnieją? Wystarczyłoby by Droid miał funkcjonalność Symbiana, to
    > mocno popchnęłoby go do przodu.

    Ale symbiana juz nie ma, wiec do porownania zostal nam ios i WP.

  • 19. Data: 2015-06-27 17:36:25
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-27 o 17:04, J.F. pisze:

    > Chyba nie mnie.

    A kto o nich pisał? Nie Ty?
    Wtedy odpisałem że smartbooki z Droidem, nie miały wzięcia ani w 2010,
    ani w 2015. Widać do komputerów trzeba lepszego OSa. Droidnadaje się
    tylko do zabawek.

    > Ale od laptopa wymagam wiecej, to i laptop moze
    > wymagac wiecej :-)

    Wybacz jeżeli pomyliłem osoby, ale wydaje mi się że to jednak Ty pisałeś
    o laptopach z Droidem. Kiedyś to nazywało się smartbookiem.

    > Ale symbiana juz nie ma, wiec do porownania zostal nam ios i WP.

    Ale pozostaje wspomnienie naprawdę dobrego OSa. Może miał jeszcze wiele
    przed sobą, ale przynajmniej miał dobre podstawy. No ale Nokia zrobiła
    najgłupszy krok jaki mogła i Symbiana już nie ma. Podobnie MeeGo :-(
    Symbian (i Meego) były jak dobra żona: dobra, pracowita i wierna, choć
    niekoniecznie urodziwa. Droid jest jak dziwka: piękny, ale za to puszcza
    się z każdym bez zahamowań.
    Zresztą skoro Droid taki zajefajny to po co rootowanie (a w przypadku
    iOS jailbreak), albo o zgrozo, Cyanogen Mod? Jak widać, nieco bardziej
    świadomym użytkownikom "zajefajność" Droida nie odpowiada, jak widać
    chcą czegoś mniej urodziwego, za to wiernego. Takiej dobrej żony :-)

  • 20. Data: 2015-06-27 17:44:47
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-27 o 17:36, ALEX Alpha MR pisze:

> [...]
    > świadomym użytkownikom "zajefajność" Droida nie odpowiada, jak widać
    > chcą czegoś mniej urodziwego, za to wiernego. Takiej dobrej żony :-)

    Aż by chciało się powtórnie sparafrazować: OSy są jak przekłady: piękne
    nie są wierne, wierne nie są piękne :-)