  • 71. Data: 2012-03-15 21:49:48
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

> [...]
    > powedrowac wedlug starych map. Wypoczywajac przejrze poczte,
    > wiadomosci, porownam swoje znaleziska z ktoryms z internetowych
    > katalogow, podziele sie tymi znaleziskami na specjalistycznym forum.
    > Potem dalej wedruje i pod wieczor wracam na obiadokolacje. Potem
    > czasem pogadam z kims znajomym czy z rodzina przez Skype i nadchodzi
    > wieczor. W miedzyczasie od przypadku do przypadku slucham
    > internetowego radia.
    > No i te mapy, te filmy, ta muzyka - te moje fotki i filmiki tez sie
    > musza gdzies zmiescic.Ale bez przesady 16 giga karty starcza mi

    No i właśnie o to się rozchodzi, że wystarcza i nie ma co wymyślać
    absurdalnych scenariuszy z dupy.

  • 72. Data: 2012-03-15 22:54:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 22:40:41 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > Zazwyczaj te wbudowane nie maja biezacych informacji o korkach ,

    Maja odbiorniki tmc, ale to oczywiscie dziala w cywilizowanych krajach.
    te wspolczesne chyba tez potrafia sie polaczyc z internetem przez telefon
    wlasciciela, a w przyszlosci beda mialy wlasny.

    > radarach i policji. Nie sa na biezaco uaktualniane wiec jak dla mnie to
    > sa najgorsze,

    ano, z tym gorzej, ale sa na swiecie kraje, gdzie zmiany nie sa takie duze,
    a drogi sa dobrze oznakowane.

    > A na czele AutoMapa

    Ale to jednak nawigacja offline, czyli podobna do innych. Tylko ze w niej
    Polska jest na pierwszym miejscu, a nie na ostatnim :-)

    >i Yanosik kombajn z natychmiastowa aktualizacja i inteligentnym
    > objezdzaniem korkow i podobnych przeszkod.

    a ten yanosik to dobrze dziala, czy ciagle ma za malo uzytkownikow ?

    znajomy niemiec ma nawigacje w aucie, a pod reka androida z programem
    ostrzegajacym przed radarami - i dobrze dziala ten program :-)

    J.

  • 73. Data: 2012-03-15 23:37:09
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > No i właśnie o to się rozchodzi, że wystarcza i nie ma co wymyślać
    > absurdalnych scenariuszy z dupy.

    No poza karta to telefon ma jeszcze 16 giga swojej pamieci wewnetrznej
    gdzie przechowuje wrazliwe prywatne dane :)

  • 74. Data: 2012-03-15 23:40:22
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > a ten yanosik to dobrze dziala, czy ciagle ma za malo uzytkownikow ?

    Pewnie zalezy gdzie i kiedy, ale w Warszawie nie narzekam :) Zawsze jak
    dojezdzam do policji czy radaru to juz wczesniej zostalem oztrzezony :)
    A uzytkownikow stale przybywa i to w dosyc sporej ilosci, wiec i z
    ostrzezeniami coraz lepiej, a na glownych trasach wrecz nie ma sie do
    czego przyczepic.

  • 75. Data: 2012-03-15 23:42:37
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > No popatrz, a ajfon jakoś sobie nadal dobrze radzi beze mnie. Jakoś
    > milionom ludzi nie przeszkadza brak gniazda dyskietek w telefonie, a
    > minimalistami raczej wszyscy nie są.

    To tylko narazie, zanim dyrekcja nie oglosi ze wlasnie odkryla i
    wprowadza nowy amajzingowy fjuczer - czytnik kard SD na poczatek do 8
    giga :)

  • 76. Data: 2012-03-16 10:00:28
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
> [...]
    >>
    > To tylko narazie, zanim dyrekcja nie oglosi ze wlasnie odkryla i
    > wprowadza nowy amajzingowy fjuczer - czytnik kard SD na poczatek do 8

    I wtedy nagle wszyscy zaczną pobierać do telefonu mapy całego świata?

  • 77. Data: 2012-03-16 11:26:11
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > I wtedy nagle wszyscy zaczną pobierać do telefonu mapy całego świata?

    A po co calego swiata ?
    Ja troche pracuje na starych mapach, wiec mam ich sporo dotyczacych
    rejonow ktore odwiedzam. Mapy z okresu Krolestwa Polskiego, mapy
    zaborcow itp. itd.
    To troche miejsca zajmuje :) Ale przydatne jest czasem poruszac sie po
    szlaku z poczatku XIX wieku mimo iz teraz slad czesto po nim nie
    pozostal.

  • 78. Data: 2012-03-16 12:10:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AL

    > nie - po prostu - jak napisalem wczesniej - glownie siedze trzymajac tel
    > w rece(rekach) wiec pochylosc ekranu w tym przypadku jest dla mnie
    > rzecza na ktora nie zwracalem uwagi.

    Nic dziwnego, bo ze zwykłego slidera trudno korzystać w inny sposób... ;)

  • 79. Data: 2012-03-16 12:19:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin atm

    > No ale coz, kazdy w tym jak i w wielu innych tematach sam dokonuje
    > wyboru.

    Zapominasz, że do E7 możesz podłączyć pendrive, więc możesz wziąć ze sobą
    na wakacje całą swoją kolekcję multimediów, jeśli masz taki kaprys. A do
    codziennego używania 16 GB jest aż nadto.

  • 80. Data: 2012-03-16 15:13:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > A po co calego swiata ?

    Nie wiem. Wg androidziarzy to konieczne.