  • Data: 2013-03-13 15:54:29
    Temat: Re: Jaki tel - prosba o rade
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 18:33:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Bardzo możliwe.
    > Ale wiesz jak to jest - kupujac komputer nie szukam informacji w sieci czy
    > bedzie na nim chodził excel, skype i gg.

    Słusznie.

    > To samo z telefonem. Rozumiem jakieś bardzo nietypowe zastosowanie ale
    > skype...?

    Jak widać skype ma spore wymagania.

    > Ale mówi się trudno - Nokii zapewne się to opłaciło, bo ten wyciety ram dał
    > im miliony dolarów oszczędności. A klient niezadowolony słownie jeden. Oby
    > tak dalej!

    Pytanie kto parł na budżetowe Lumie. Nokia czy Microsoft?

    > Ano, to miał być telefon dla ludzi a nie dla speców od komórek...

    No offence, ale dałeś się złapać na bajki o "smartfon dla każdego".
    Smartfon jest nieco bardziej zaawansowany. Ale za to odwdzięcza się
    niesamowitymi możliwościami.

    > Teraz już wiem.

    Nauczka na przyszłość.

    > Ale po moich doświadczeniach z E52 i własnie tą lumią Nokie omijam już z
    > daleka. I bede odradzał gdzie tylko sie da.

    Nokię czy Windows Phone? Bo to nie jest synonim.
    Mi też? Bo właśnie planuję przesiadkę na ostatnią sensowną Nokię :-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy