  • Data: 2011-01-21 09:35:24
    Temat: Re: Jaki tel. dla informatyka?
    Od: CozzY <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-20 17:23, Roger(OS) pisze:
    > Witam;
    >
    > Szukam jakiegos tel. dla osoby zajmujacej sie na codzien komputerami,
    > sieciami, serwerami. Potrzebny tel z bogata baza aplikacji, szybki i
    > niezawodny. Stabilny OS i praktyczna budowa (odporny na uszkodzenia).
    > Googlowalem troszeczke i znalazlem takie oto 3 propozycje (stare posty)
    > HTC G1
    > N e71
    > N e51
    >
    > w/w tel sa juz leciwe wiec zapewne wyszly ich nowsze poprawione wersje - co
    > powiecie o nich i ich nastepcach?
    > Co mozecie polecic?

    Weź sobie coś nowego z Androidem. Ja od niedawna mam SGS (przesiadka z
    Symbianów v3 i v5 po latach) i była to bardzo dobra decyzja. Wybór
    aplikacji ogromny, także tych "informatycznych". Ja cieszę się
    najbardziej z np. możliwości obsługi ssh, vnc, rdp, voip. Zresztą, czego
    tam nie ma. Jeśli miałeś cokolwiek do czynienia z linuksem to mniej
    więcej wiesz o co chodzi. Na symbianie zirytowało mnie to, że wychodziły
    coraz to nowe programy do naśladowania pierdzenia i bekania, ewentualnie
    puzzle... Nie czuję jakiegoś dyskomfortu z powodu braku klawiatury
    numerycznej, ale jeśli piszesz dużo smsów to po wypróbowaniu Swype nie
    będziesz potrafił normalnie pisać. Nawet na qwerty.

    --
    CozzY