  • 1. Data: 2013-11-07 20:48:31
    Temat: Jaki tablet
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Tak, imho nie ntg

    Jaki 10-calowy tablet, zeby na nim moc zainstalowac Ubuntu (for Tablets).

    Jak mam miec tablet, to niech mam nad nim kontrole, niech da sie na nim
    pracowac, bo na tym osrnm androidzie to se jedynie mozna klikac na
    fejsiku. Reszta to cukierkowe pseudo protezy wszystkiego.

    Polecicie?

  • 2. Data: 2013-11-07 21:16:43
    Temat: Re: Jaki tablet
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracowac, bo na tym osrnm androidzie to se jedynie mozna klikac na
    > fejsiku. Reszta to cukierkowe pseudo protezy wszystkiego.

    W8 na i7 i 10-cio calowy monitor dotykowy :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2013-11-07 21:40:03
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

  • 4. Data: 2013-11-07 21:40:08
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

  • 5. Data: 2013-11-07 21:40:22
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:
    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W8 na i7 i 10-cio calowy monitor dotykowy :)

    Ale nie chce Windowsa...

  • 6. Data: 2013-11-07 21:54:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Ale nie chce Windowsa...

    Jezeli działać będzie W8 to pewnie i Linux da radę - choćby na maszynie
    wirtualnej jak najbardziej lubię :)

    --
    marfi

  • 7. Data: 2013-11-07 21:58:01
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:
    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli działać będzie W8 to pewnie i Linux da radę - choćby na
    > maszynie wirtualnej jak najbardziej lubię :)

    Zajebiscie.
    To ja wiem, ze na nexusie 7 moze chodzic ubuntu
    i nie w maszynie
    tylko to ma 7 cali

    napisze wprost: nie chce windowsa, tabletu z windowsem, one sa drogie
    przez to ze maja windowsa, nie bede placil za windowsa

  • 8. Data: 2013-11-07 22:14:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > napisze wprost: nie chce windowsa, tabletu z windowsem, one sa drogie
    > przez to ze maja windowsa, nie bede placil za windowsa

    Masz W8 na komputerach - użyj androida i zdalnego pulpitu za niewielka
    cenę lub nawet za darmo :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2013-11-07 22:15:40
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:
    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz W8 na komputerach - użyj androida i zdalnego pulpitu za niewielka
    > cenę lub nawet za darmo :)

    Nie wiem czego nie rozumiesz w slowie Ubuntu i ze sie rozni od Androida
    i Windowsa :]

  • 10. Data: 2013-11-07 23:47:56
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 2013-11-07 20:48, Mr. Misio pisze:
> [...]
    > pracowac, bo na tym osrnm androidzie to se jedynie mozna klikac na
    > fejsiku. Reszta to cukierkowe pseudo protezy wszystkiego.

    Dlaczego pytasz się na grupie o coś co masz wyraźnie napisane na stronie
    Ubuntu?
    https://wiki.ubuntu.com/Touch/Devices
    Jedyny 10-calowe urządzenie oficjalnie wspierane obecnie to Nexus 10.

    Dla wszystkich pozostałych albo nie nie skończyły się jeszcze prace i
    system nie działa prawidłowo, albo nie są pewni co do licencji na
    wszystkie elementy firmware jakie musieli by użyć aby Ubuntu zadziałało
    na danym urządzeniu.