  • 11. Data: 2013-11-08 11:10:30
    Temat: Re: Jaki tablet
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Nov 2013 20:48:31 +0100, Mr. Misio napisał(a):

    > pracowac

    Na tablecie?
    Chyba jak na nim usiadziesz - wtedy bedziesz pracowac "na tablecie".

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 12. Data: 2013-11-08 20:18:08
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > Na tablecie?
    > Chyba jak na nim usiadziesz - wtedy bedziesz pracowac "na tablecie".

    wiem, wiem, ale bardzie popracuje na Ubuntu na tablecie, niz na
    Srandoidzie...

    ...a przynajmniej sie czegos nowego naucze (Ubuntu na Tablecie ;)

  • 13. Data: 2013-11-09 15:56:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Robert Winkler napisał:

    > Dlaczego pytasz się na grupie o coś co masz wyraźnie napisane na stronie
    > Ubuntu?
    > https://wiki.ubuntu.com/Touch/Devices
    > Jedyny 10-calowe urządzenie oficjalnie wspierane obecnie to Nexus 10.
    >
    > Dla wszystkich pozostałych albo nie nie skończyły się jeszcze prace i
    > system nie działa prawidłowo, albo nie są pewni co do licencji na
    > wszystkie elementy firmware jakie musieli by użyć aby Ubuntu zadziałało
    > na danym urządzeniu.

    Dzieki za link. PRzegapilem/zle szukalem/przeoczylem.

  • 14. Data: 2013-11-10 15:16:28
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Mr. Misio wrote:
    > Jaki 10-calowy tablet, zeby na nim moc zainstalowac Ubuntu (for Tablets).

    Skoro do pracy, to moze 12" convertible notebook?
    Lenovo ThinkPad X200 Tablet (lub X220)
    Dell Latitude XT2 (lub XT3)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2013-11-10 21:06:34
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik astro napisał:

    > Skoro do pracy, to moze 12" convertible notebook?
    > Lenovo ThinkPad X200 Tablet (lub X220)
    > Dell Latitude XT2 (lub XT3)

    Eeee, jakbym chcial laptopa/netbooka to bym sobie kupil ;)

    Chcialem miec cos, czego nikt nie ma, albo malo kto ma. Tableta, ale nie
    z androidem (ani nie z Windowsem).

    Nexusa juz mam, ale 7". Jak mam kupowac 10" tez nexusa, to ... moge na 7
    zainstalowac Ubuntu ;)

  • 16. Data: 2013-11-11 21:28:08
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-11-10 21:06, Mr. Misio pisze:

    > Eeee, jakbym chcial laptopa/netbooka to bym sobie kupil ;)
    >
    > Chcialem miec cos, czego nikt nie ma, albo malo kto ma. Tableta, ale nie
    > z androidem (ani nie z Windowsem).

    No to napisz wprost że chcesz poszpanować "tabletem z ubuntu" (uwaga:
    laski na to nie lecą, przynajmniej takie poniżej 200 kg), a nie truj
    ludziom du*e na grupie i udawaj dalej że to do pracy. Poza nielicznymi
    zastosowaniami ciężko pracuje się nawet na desktopie z ubuntu, a co
    dopiero na takiej zabawce udającej że "da się na tym pracować" podczas
    gdy to kolejne urządzenie przybliżające do wizji przyszłości z "Idiocracy".

    --
    /MB

  • 17. Data: 2013-11-11 23:07:31
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal napisał:

> [...]
    > gdy to kolejne urządzenie przybliżające do wizji przyszłości z "Idiocracy".

    Dziekuje, ze podzieliles sie swoja opinia ;)

  • 18. Data: 2013-11-12 02:37:05
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 11.11.2013 23:07, Mr. Misio wrote:

    >Dziekuje, ze podzieliles sie swoja opinia ;)

    Misio, musze się z nim zgodzić, ale na upartego to iPad Ci został ;)

    Jedyny taki Filip na Usenecie

  • 19. Data: 2013-12-22 18:30:27
    Od: p...@g...com

    ja mam tablet nexus i jest bardzo w porządku, zależało mi na wbudowanym modemie 3G,
    więc trochę musiałam doplacić, możesz sobie poczytać np
    http://www.morele.net/wiadomosc/jak-wybrac-tablet/38
    5/ może wykorzystasz jakies wskazówki