  • 11. Data: 2009-01-26 08:48:25
    Temat: Re: Jaki szeroki kąt do Nikona?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Choć ma nieco przywąski zakres.

    w ogole focenie wnetrz cropem nie jest najlepszym pomyslem.

    Roger

  • 12. Data: 2009-01-26 09:30:57
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    de Fresz pisze:

    > Jasne, każdy amator tak robi.

    Ze nie robi, to oczywiste, ale tak raczej powinno sie robic, prawda? Czy
    moze znowu zaprzeczysz? Uwazasz, ze f/2.8 jest najwazniejszym parametrem
    do fotografowania wnetrz? Musi naprawde swietnie wygladac pomieszczenie
    sfotografowane na takiej przeslonie. :)

    > W którym miejscu pytający napisał, że to ma być do działalności
    > komercyjnej?

    A do jakiej? Do pstrykania w nieskonczonosc swojego salonu? :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 13. Data: 2009-01-26 09:51:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-26 10:30:57 +0100, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > Ze nie robi, to oczywiste, ale tak raczej powinno sie robic, prawda?

    Komercyjnie - z pewnością (choć i tu znajdą się wyjątki). Amatorsko -
    niekoniecznie (w sensie - to zależy).

    > Uwazasz, ze f/2.8 jest najwazniejszym parametrem do fotografowania wnetrz?

    Przy UWA to IMHO wogóle pomijalny parametr.

    > Musi naprawde swietnie wygladac pomieszczenie sfotografowane na takiej
    > przeslonie. :)

    A jak ciemne pomieszczenie? ;-)

    > ości
    >
    > A do jakiej? Do pstrykania w nieskonczonosc swojego salonu? :)

    Swojego, swojej dziewczyny, teściowej... Co ja, wróżka? ;-)

    de Fresz

  • 14. Data: 2009-01-26 17:32:59
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 09:48:25 +0100, Roger from Cracow napisał(a):

    > w ogole focenie wnetrz cropem nie jest najlepszym pomyslem.

    Dlaczego? Do panoramy na przykład dobrze dobrany zestaw DX jest
    ekonomiczniejszy (użytkowo, nie finansowo) od FF.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 15. Data: 2009-01-27 13:34:57
    Od: j...@g...pl

    13 odpowiedzi, jedna propozycja obiektywu, i to w dodatku Tokina. Czy
    u Nikona faktycznie tak słabo z UltraWide?

  • 16. Data: 2009-01-27 13:53:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@g...pl wrote:
    > 13 odpowiedzi, jedna propozycja obiektywu, i to w dodatku Tokina. Czy
    > u Nikona faktycznie tak słabo z UltraWide?

    Odpowiem ci kiedy podasz przykład 50mm za mniej niż 1000 zł. w 4/3.

  • 17. Data: 2009-01-27 13:54:13
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Odpowiem ci kiedy podasz przykład 50mm za mniej niż 1000 zł. w 4/3.

    I nie, ZD35 nie jest takim odpowiednikiem :>

  • 18. Data: 2009-01-27 14:06:08
    Od: j...@g...pl

    On 27 Sty, 14:54, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > I nie, ZD35 nie jest takim odpowiednikiem :>
    > --

    Masz całkowitą rację, ZD35m to 70mm, czyli 50mm to Zuiko 25mm.

  • 19. Data: 2009-01-27 14:18:10
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@g...pl wrote:

    > Masz całkowitą rację, ZD35m to 70mm, czyli 50mm to Zuiko 25mm.

    Nie, masz podać przykład jasnego ekwiwalentu ~75mm za mniej niż 1000 zł.

  • 20. Data: 2009-01-28 09:18:45
    Od: j...@g...pl

    On 27 Sty, 15:18, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Nie, masz podać przykład jasnego ekwiwalentu ~75mm za mniej niż 1000 zł.
    > --

    1. Po co mi 75mm ?
    2. i dlaczego za mniej niż 1000zł ?

    W moim przypadku, jak chcę mieć super 75mm to zakładam na body 35-100,
    ale zapewniam cię że używając S30mm nie widać żadnej różnicy w
    stosunku ekw. 75mm.

    Co do twego dziwnego pytania mogę zadać podobnie dziwne: Podaj mi
    przykład ekwiwalentu 50mm dla APS-C u N lub C (cen na razie nie
    tykam).

    PS
    A jakby co temat jest o UW ...