-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!newsfeed.straub-nv.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!fee
der2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "wowa" <w...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jarck4$la1$1@news.onet.pl> <4ed13cf0$0$5805$65785112@news.neostrada.pl>
<jarevj$26l$1@news.onet.pl>
Subject: Re: Jaki środek penetrujący?
Date: Sun, 27 Nov 2011 11:47:56 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 22
Message-ID: <4ed2155c$0$5818$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.191.154
X-Trace: 1322390876 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5818 83.7.191.154:61783
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2416685
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Czesławek" <c...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości
news:jarevj$26l$1@news.onet.pl...
>>
> Podasz namiary na tego mechanika? Podczas próby wymiany świec żarowych
> okazało się, że trzech nie można odkręcić, więc mechanik poinformował
> mnie, że może się podjąć wykręcenia, ale na moją pełną odpowiedzialność.
> Ponadto stwierdził, że żadne środki chemiczne w tym przypadku nie pomogą
> bo gwint jest "szczelny". Z tego co mi wiadomo to rolę uszczelniającą przy
> świecy pełni stożek a nie gwint.
>
Kraków cię interesuje? Jest jeszcze w okolicy Mielca, pisze że wykręca
wszystkie :) ale nie korzystałem.
Dokładnie stożek, u mnie była krzywo wkręcona przez co zapiekła się na całej
powierzchni w głowicy.
Wojtek
--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę
dla dobra pacjenta...
np. dr Sowa, dr House...
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.11 11:50 wowa
- 27.11.11 12:56 Czesławek
- 27.11.11 12:56 Iksinski
- 27.11.11 18:43 zaemka
- 27.11.11 20:24 lublex
- 27.11.11 20:36 Czesławek
- 27.11.11 20:47 nazgul
- 27.11.11 20:58 nazgul
- 27.11.11 21:00 nazgul
- 27.11.11 21:05 Czesławek
- 27.11.11 21:10 Czesławek
- 27.11.11 21:22 Czesławek
- 27.11.11 21:32 J.F.
- 27.11.11 21:44 Adam Płaszczyca
- 27.11.11 21:46 wowa
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe