    From: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki środek penetrujący?
    Date: Sat, 26 Nov 2011 20:34:12 +0100

    W dniu 2011-11-26 20:24, wowa pisze:

    > Użytkownik "Czesławek" <c...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Mechanik, który wie jak to naprawić :) Parę dni temu miałem taką
    > naprawę, obyło się bez ściągania głowicy. Jeśli urwiesz świecę, będziesz
    > musiał się holować do warsztatu :(
    > Wojtek

    Podasz namiary na tego mechanika? Podczas próby wymiany świec żarowych
    okazało się, że trzech nie można odkręcić, więc mechanik poinformował
    mnie, że może się podjąć wykręcenia, ale na moją pełną odpowiedzialność.
    Ponadto stwierdził, że żadne środki chemiczne w tym przypadku nie pomogą
    bo gwint jest "szczelny". Z tego co mi wiadomo to rolę uszczelniającą
    przy świecy pełni stożek a nie gwint.

    Czesławek