  • 61. Data: 2021-06-15 02:34:31
    Temat: Re: Jaki srałofon wybrać żeby ...
    Od: PutantatorFundaletur <P...@i...org.invalid>

    szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> szczylówa obsrana
    spuściła ponownie żółtą cuchnącą ciecz i najebała...
    > W rodzinie miałem samych osranych idiotów...

    Święta racja OSRAŃCU!

    --
    Spijacze USrael'skiej kutasówki i
    wyżeracze szkopskiego gówna, MOTŁOCH!?

  • 62. Data: 2021-06-15 03:08:16
    Od: Hakena Muteta <h...@d...tataki.farm>

> [...]
    spuściła ponownie żółtą cuchnącą ciecz i najebała...
    > W rodzinie miałem samych osranych idiotów...

    Stacja Koluszki (na trasie Pyzdry)

  • 63. Data: 2021-06-15 11:39:20
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 15.06.2021 o 11:08, Eneuel pisze:
    > Ewa
    >
    > : przede wszystkim bardzo dobry GPS i tym samym nadawał się do
    > nawigacji
    >
    > Dziś chyba jest promocja na Poco F3 i na Poco X3pro, ale wg mnie
    > nie warto tego kupować bez starannego obejrzenia...
    >
    > F3 do nawigacji lepiej nadaje się wg mnie z uwagi na AMOLED.

    Dzięki.

    Znalazłam ranking telefonów z GPS zaktualizowany 02-06-2021:
    https://technologiagps.org.pl/rankingi/telefony.html
    i tam telefony Poco stanowią połowę wymienionych.
    Oczywiście zdaję sobie sprawę, że ranking odzwierciedla tylko pogląd
    tego, kto go publikuje, może także być sponsorowany, ale jak jest w tym
    wypadku nie wiem.

    Co do oglądania, to zawsze wolę kupować coś co mogę obejrzeć, ale nie
    sądzę żeby przy moim braku doświadczenia samo obejrzenie pozwoliło mi
    zdecydować czy dany model spełni moje oczekiwania co do GPS.
    Tutaj raczej zakup przez Internet byłby wskazany, bo mogłabym popróbować
    przez 2 tygodnie i ewentualnie zwrócić gdyby okazało się, że to nie to
    czego szukam. Wtedy jedyna strata to koszt dostawy i zwrotu, w
    porównaniu z ceną telefonu chyba warto. Jedak zwracanie towaru nie jest
    zbyt przyjemne, ale coś za coś.
    Optymalne wydaje się rozwiązanie polegające na wykonaniu kroków w
    następującej kolejności:
    - lektura wskazówek z postów na tej grupie i dodatkowych informacji z
    Internetu oraz wstępny wybór modeli, które mnie interesują
    - obejrzenie w sklepie tych wybranych modeli i dokonanie selekcji
    - zamówienie przez internet (może Allegro) wybranego telefonu
    Długa i czasochłonna droga, ale cena smartfona nie pozwala na pochopne
    decyzje. Nie mam zwyczaju zmieniać zakupionego sprzęt zbyt często, więc
    poświęcenie czasu ma sens. Jedynie "dopingiem" może tu być możliwość
    przegapienia promocji.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 64. Data: 2021-06-15 12:14:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    KGB Cię szkoliło czy masz tak z natury?
    "PiSior, zwykły Pisior/złom/śmieć"

    I przez takich jak Ty PO przerżnie kolejne wybory o włos ;-)

  • 65. Data: 2021-06-15 13:11:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Jun 2021 16:25:59 +0200, ii wrote:
> [...]
    tion/GpsStatus.Listener?hl=en

    > Można użyć obu, ale takie nadmiarowe pisanie aplikacji nie jest
    > bezkosztowe. Ostatecznie nikt nie chce używać starego tylko nowe. Ten
    > stary kod też trzeba jakoś pielęgnować. Przyjdzie nowa funkcjonalność
    > apki i będzie trzeba zakodować na starych funkcjach i na nowych i może
    > jeszcze jakichś pośrednich.

    Dokladnie. Wiec nie ma sie co dziwic, ze w pewnym momencie starocia
    skasuja, i dopisza "wymagany Android co najmniej 7.0".

    > Jak napisałem, problem jest z szybką ewolucją systemów operacyjnych w
    > sytuacji gdy nie mają wydzielonej warstwy bibliotek.

    Ale to nadal masz to samo.
    Wymyslilismy nowa, lepsza biblioteke ... to stara kasujemy.
    I moze nawet ona sobie gdzies tam u deweloperow bedzie, ale producent
    telefonu juz jej nie wspiera, przestanie dzialac, to martwil sie nie
    bedzie.

    J.

  • 66. Data: 2021-06-15 13:52:04
    Temat: Lord się kumpluje ze ściekiem ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 67. Data: 2021-06-15 15:18:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Jun 2021 20:03:08 +0200, Ewa wrote:
    > Z pewnością nie kupię "czegokolwiek". Osoby, które mnie znają często
    > twierdzą, że nad zakupem czegoś droższego zastanawiam się za długo,
    > a po takiej długiej analizie decyzję podejmuję na własną odpowiedzialność.

    Taaa ... a tu wybor w ciemno, bo zaden producent sie nie pochwali, ze
    ma GPS kiepski :-)

    Tym bardziej że ... zazwyczaj sa dobre.

    > Właśnie o ten najgorszy wypadek chodzi. Przy kilknastokilometrowej
    > trasie mój obecny smartfon dopiero pod koniec daje prawidłowe wskazówki
    > i to przy próbach z różnymi aplikacjami do nawigacji.

    Czesto sie tak zdarza?

    A internet masz wlaczony?
    Bo tu chyba wlasnie A-GPS moze przyspieszyc.

    I np czy nie masz szyby w samochodzie "atermicznej"/grzanej - bo to
    potrafi zmniejszyc sygnal.

    Prosty test - uruchom program stojac obok auta ... gdzies na dworze,
    nie w podziemnym garazu ...

    J.

  • 68. Data: 2021-06-15 16:38:56
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 15.06.2021 o 15:18, J.F pisze:
    > {...]
    >
    > Czesto sie tak zdarza?
    Zawsze

    > A internet masz wlaczony?
    Tak. Lokalizację też.
    > Bo tu chyba wlasnie A-GPS moze przyspieszyc.
    Ma A-GPS i GLONASS.

    > I np czy nie masz szyby w samochodzie "atermicznej"/grzanej - bo to
    > potrafi zmniejszyc sygnal.
    Nie

    > Prosty test - uruchom program stojac obok auta ... gdzies na dworze,
    > nie w podziemnym garazu ...
    Wyobraź sobie, że tez na to wpadłam.

    A moja stara, 12-letnia nawigacja, bardzo tania, pokazuje równocześnie
    9 satelitów, bardzo szybko, w samochodzie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 69. Data: 2021-06-15 18:12:40
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.06.2021 o 13:11, J.F pisze:

> [...]
    > I moze nawet ona sobie gdzies tam u deweloperow bedzie, ale producent
    > telefonu juz jej nie wspiera, przestanie dzialac, to martwil sie nie

    To może super jest?

  • 70. Data: 2021-06-15 18:35:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2021 16:38:56 +0200, Ewa wrote:

    > Zawsze

    Cos tu masz nie tak.

    > Tak. Lokalizację też.
    > Ma A-GPS i GLONASS.

    Ale czy wlaczone. I czy internet dziala.

    > Wyobraź sobie, że tez na to wpadłam.
    >
    > A moja stara, 12-letnia nawigacja, bardzo tania, pokazuje równocześnie
    > 9 satelitów, bardzo szybko, w samochodzie.

    Stara nawigacja prawdopodobnie lacznosci z internetem nie ma, wiec i
    A-GPS nie ma.
    Ustalenie pozycji wymaga sciagniecia danych z satelitow, co trwa nie
    mniej niz jakies 30-60s.

    Androidy jakby szybciej potrafia ustalic.
    Jesli u Ciebie trwa to tak dlugo ... cos jest nie tak.
    Moze byc np peknieta antena, ale fajnie by bylo zresetowac telefon i
    sprawdzic na pustym, swiezo zaktualizowanym.

    Ale wiem jakie to poswiecenie.

    J.