  • 51. Data: 2021-06-14 20:57:35
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mam w związku z tym ogólne pytanie: jakie jeszcze parametry (poza już
    > wspomnianymi snap w gsmarena i TESTEM PRĘDKOŚCI ZWANYM CHYBA ANTUTU
    > OCENA (patrz wyżej) należy porównywać jeśli chodzi o wpływ na mułowatość?

    szkoda życia na dokrotyzowanie się. Chcesz nowy telefon - celuj w takie
    ktore mają więcej niż 250 tyś w antutu. punktów antutowych. tych które
    są podawane na końcu testu antutu, który to test sama mozesz zrobić.
    różne wersje antutu, moga różnie działać i podawać nieco inne wyniki
    sczególnie, gdy jest testowany stary telefon na nowym antutu. także....
    pogląd masz, detale zostaw fachowcom

    GPS będzie działał i tyle. pogoda, szyba w aucie z jakąś powłoką, dziwne
    etui, mogą na niego negatywnie wpłynąć. i ten wpływ bedzie większy niż
    różnice pomiędzy modelami (rozmawiamy o srednich i lepszych telefonach)
    O ile internet o tym nie huczy, przegrzewaniem się nie przejmuj. dla
    nowych procesorów nawigacja jest błahostką. więc zbytnio grzać się przy
    tym nie będą. jak będziesz nawigować 3 godziny, to raczej nie po mieście
    jak kurier, tylko większość to będzie autostrada/droga szybkiego ruchu,
    gdzie można wyłączyć ekran, pozostawiajać trasę uśpioną, albo słuchająć
    samego głosu.

    jak sprawdzasz telefon, pytaj o WADY nie o opinie. każda sroka swój ogon
    chwali, więc mało kto powie Ci co jest nieteges. wpisz nazwę w gooogle +
    problem. zobaczysz czy problemem jest przegrzewanie, niespodziwany
    reset, czy ludzie nie mają na co narzekać i biadolą z powodu błachostek.

    Rozmiar. pamiętaj że będziesz (tak sądzę) trzymała go w łapie. 209gramów
    16cm telefonu. aby wybierać numer jedną ręką zmiejszysz rozmiar
    klawiszy i przyciągniesz do prawej krawędzi. (po lewej zostanie margines
    bo tam kciuk nie sięga). Tak sobie to wyobrażasz? Jeśli tak - to dobrze.
    jeśli nie, to zacznij. To ty masz +1000 zł do wydania
    ToMasz

  • 52. Data: 2021-06-14 21:26:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-czerwca-2021 o 15:39, Ewa pisze:

    > A ja Ci radzę, nie czytaj wcale. Myślę, że nie tylko ja jakoś to przeżyję.

    Ech... Gdyby tak animka potrafiła się inteligentnie odgryzać...
    Gdzie byłaś EWO! przez 15 lat? ;-)

  • 53. Data: 2021-06-15 00:37:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.06.2021 o 15:39, Ewa pisze:
    > A ja Ci radzę, nie czytaj wcale. Myślę, że nie tylko ja jakoś to przeżyję.

    Ja go pląknąłem :]...i jest niewidoczny. Polecam. Nigdy NICZEGO
    wartościowego nie napisał w ostatnich kilku latach. Ewentualnie jakieś
    pytania bez uzasadnienia czy przygotowania merytorycznego. PiSior,
    zwykły Pisior/złom/śmieć. BTW, z Lublina, ale bez KUL'u. Gruby,
    zakompleksiony z predyspozycją do cukrzycy II z niewydolnością nerek (na
    własne życzenie) 40+ bez spojrzenia na rozwój. Zbieracz odpadów, mitoman.

    Kup POCO 3 6/64 zapewni Ci wszystko w ramach budżetu (sprawdź). Polecam.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 54. Data: 2021-06-15 00:44:09
    Temat: Re: Jaki srałofon wybrać żeby ...
    Od: hastor clan <h...@c...world>

    szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> szczylówa obsrana
    spuściła ponownie żółtą cuchnącą ciecz i najebała...
    > W rodzinie miałem samych osranych idiotów...

    Święta racja OSRAŃCU!

    --
    Spijacze USrael'skiej kutasówki i
    wyżeracze szkopskiego gówna, MOTŁOCH!?

  • 55. Data: 2021-06-15 01:01:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Wczoraj łapałem kilkadziesiąt minut -- dziś (w tym samym
    > miejscu, metr od okna, na parterze itd...) 2 sekundy...

    Ja łapałem własnego pierda w czasie 1 sek od pierdnięcia. Ty go nie
    wyłapałeś :) Motylku, E-manualu, przestań pierdolić bez sensu. Makowa
    Panienka Ewa i tak ma swoje widzimisię i wątpię aby załapała się w 100%
    na trzepotanie skrzydełek, na twoje pierdolenie farmazonów. Dosyć ją
    zwiodłeś na swoje widzimisię, więc tym samym przestań ją wciągać w
    bagno. OK, twój ekshibicjonizm jest OK ale skoro Ewa ma ochotę na więcej
    to doradzaj jej więcej niż to co masz. Konkrety motylku :)
    Model/marka/uzasadnienie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 56. Data: 2021-06-15 01:09:08
    Od: hastor clan <h...@c...world>

    .

  • 57. Data: 2021-06-15 01:15:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.06.2021 o 01:09, hastor clan pisze:
    > szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> szczylówa obsrana
    > spuściła ponownie żółtą cuchnącą ciecz i najebała...
    >

    > Święta racja OSRAŃCU!

    DNA nie przepada :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 58. Data: 2021-06-15 01:29:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" sa80hu$1sr5$...@g...aioe.org

    > Złośliwa Edge tak przerabia...

    Przyszła kryska na Edge -- support Acera podpowiedział mi,
    jak nakłonić (dobrym słowem) Operę do współpracy z NVidią...
    Żegnaj Edge...

    Tenże support pokazał, jak zdemontować akumulator -- po
    demontażu i montażu -- nie ma padów (może znowu będą,
    ale na razie -- nie ma) laptopa pracującego tylko na
    akumulatorze... Zdemontowałem tenże akumulator, aby
    naocznie i nanośnie ;) sprawdzić, czy są jakieś ślady
    uszkodzeń -- nie znalazłem... 18 wkrętów jednego rozmiaru
    i 3 mniejsze po czym dwie (jedna do głośników i jedna do
    akumulatora) złączki -- brak komplikacji...

    Dysk Seagate SSHD zachowuje się niestabilnie/dziwnie, ale
    jest użyteczny. Częściowo został nadpisany -- za wcześnie
    na jakąkolwiek ocenę itp...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 59. Data: 2021-06-15 01:45:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" sa88r0$6kp$...@d...me

    > GPS będzie działał i tyle. pogoda, szyba w aucie z jakąś
    > powłoką, dziwne etui, mogą na niego negatywnie wpłynąć.
    > i ten wpływ bedzie większy niż różnice pomiędzy modelami
    > (rozmawiamy o srednich i lepszych telefonach)

    Asus Max nie był zły -- odbiornik GPS funkcjonował fatalnie...
    Nie miał etui, nierzadko też żadnej szyby poza swoją/własną...

    Overmax był makabrycznie zły (był śmieciem) -- odbiornik GPS
    funkcjonował co najmniej poprawnie... Miał etui bez magnesu,
    ale używany był bez etui. Miał metalową obudowę.

    Monster -- często trzeba było restartować ów odbiornik...
    Miał etui bez magnesu, ale używany był bez etui.

    Ace -- tylko ;) czasami trzeba było restartować odbiornik GPS.
    Miał etui z magnesem.

    -=-

    Warto też zwrócić uwagę na jasność ekranu.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 60. Data: 2021-06-15 02:06:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 60c7dfea$0$513$6...@n...neostrada.pl

    Mam snap -- mogę pokazać.

    > Ja łapałem własnego pierda w czasie 1 sek od pierdnięcia.

    Szybki nie jesteś... Przeciętniacy tak mają. ;)

    > Ty go nie wyłapałeś :)

    Nie był mi potrzebny. ;)

    > bagno. OK, twój ekshibicjonizm jest OK

    'OK' to skrót ;) od 'Oll Korekt'. ;)
    Tedy rozwińmy Twą wypowiedź:

    Wszystko w porządku, twój ekshibicjonizm jest wszystko w porządku...

    Czy aby poprawnie użyłeś tego skrótu?
    Zestawiasz się z publiczną osobą wyznającą publicznie
    'wszystko OK'? Była wówczas w powypadkowym szoku...
    [chyba ogólnie bywa ;) w szoku...]

    > ale skoro Ewa ma ochotę na więcej to doradzaj jej więcej niż to co masz.

    Doradzam -- SD860 i jemu podobne.
    Coś na kształt Poco F3 -- AMOLED, SD860...

    > Konkrety motylku :) Model/marka/uzasadnienie.

    Były uzasadnienia i były konkrety:
    - dual frequency
    - Galileo (czy ogólnie 4 systemy GNS)
    - pojemny akumulator