  • 141. Data: 2021-06-22 09:23:14
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 21.06.2021 o 10:07, LordBluzg(R) pisze:

    > Ja i tak nie wiem o czym gaworzycie.

    O AGPS. Ustalaniu pozycji startowej przy pomocy Wi-Fi i sieci komórkowej.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 142. Data: 2021-06-22 09:35:25
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 21.06.2021 o 14:40, Ewa pisze:

    > Bardzo Ci dziękuję.
    > Właśnie takich uwag potrzebuję, z pozycji użytkownika.
    >
    > Myślę, że nie warto kupować smartfona zbyt starego,
    > co do roku produkcji, bo bardzo szybko okazuje się,
    > że nie jest dalej rozwijany. Już to przerabiałam.
    > Najnowszych tez unikam, bo nie chce przepłacać tylko
    > za to, że jest to nowość.

    Zły wybór. Wybierać trzeba nowe, i o dobrych parametrach. A firmy raczej
    z "niższej półki", dzięki czemu nie zapłacisz za markę.

  • 143. Data: 2021-06-22 09:52:31
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 18.06.2021 o 09:45, Mirek Ptak pisze:

    > Chodziło mi bardziej o sprzęt,

    Masz link do forum o nawigacjach na WinCE.
    http://my-navia.pl
    Nie chcę psuć dobrego samopoczucia ale TT też tam jest. Zgroza.

    no bo chyba nie proponujesz instalacji AM
    > (swoją drogą - tak to szmelc choć lepszy w Polsce i tylko w Polsce od
    > MapyMap czy Navroad :) ) na 10 letnim PDA lub właśnie szmelcu z Chin w
    > stylu (random z allegro):
    > https://allegro.pl/oferta/nawigacja-gps-7-cali-odblo
    kowana-pod-automapa-z6b-8363018633?reco_id=ab50f559-
    d007-11eb-950e-40a6b7272680&

    A co to za różnica czy nowy czy stary? Szmelc to szmelc i zawsze będzie
    kiepski.

  • 144. Data: 2021-06-22 09:53:21
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 18.06.2021 o 15:30, Krystek pisze:

    >>> https://allegro.pl/oferta/nawigacja-gps-7-cali-odblo
    kowana-pod-automapa-z6b-8363018633?reco_id=ab50f559-
    d007-11eb-950e-40a6b7272680&sid=041047f9c36843e364ec
    b91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951

    > MapFactor jest na Androida -
    > <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.m
    apfactor.navigator>
    > oraz na Windows (także, na platformach mobilnych) -
    > <https://www.microsoft.com/pl-pl/p/mapfactor-gps-nav
    igation/9nblggh3666>

    > Jest także na iOS i (uwaga, uwaga) na WinCE :) -
    > <https://www.mapfactor.com/en/products/navigation-so
    ftware-standard/>

    > Korzystałem z niej z powodzeniem będąc za granicą, właśnie ze względu na
    > to, że ma możliwość pobrania osobnych mapy każdego kraju, z których
    > można korzystać bez połączenia z Internetem.

    Tak jak Here Maps :-)

  • 145. Data: 2021-06-22 10:56:37
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 22.06.2021 o 09:35, ALEX MR pisze:

    > Zły wybór. Wybierać trzeba nowe, i o dobrych parametrach. A firmy raczej
    > z "niższej półki", dzięki czemu nie zapłacisz za markę.

    To podaj proszę konkretne marki i modele z tej półki, ile możności
    sprawdzone w nawigacji (jakim programem).

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 146. Data: 2021-06-22 11:15:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.06.2021 o 09:53, ALEX MR pisze:

    > Tak jak Here Maps :-)

    Rysuje trasę po drugiej stronie drogi?

  • 147. Data: 2021-06-22 11:31:21
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.06.2021 o 10:56, Ewa pisze:

    > To podaj proszę konkretne marki i modele z tej półki, ile możności
    > sprawdzone w nawigacji (jakim programem).

    To nie jest dobry pomysł. Używałem goclevera, samsunga, lg, sony, xiaomi
    i jakieś tam chwilowe wynalazki, bez znaczenia.
    Ale kiedy mogłem wreszcie mieć Nokię, wybieram jedynie Nokię. Meine Ehre
    heisst Treue :-)
    Wybrałem Nokię 6.2 z 4G RAMu i 64G flash daje radę. Za 1200 zł do
    kupienia. Choć pewnie już taniej. Choć wolałem 6G RAM i 128 GB flash.
    Niestety do kupienia w Polsce, nie trafiłem :-(

  • 148. Data: 2021-06-22 11:34:59
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.06.2021 o 11:15, ii pisze:

    > Rysuje trasę po drugiej stronie drogi?

    Owszem, dzięki temu przeprowadziła mnie peryferiami, 10 razy szybciej. A
    nie centrum miasta jak "cudowna" GM.

  • 149. Data: 2021-06-22 12:10:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 22.06.2021 09:52, ALEX MR wrote:

    > Masz link do forum o nawigacjach na WinCE.
    > http://my-navia.pl
    > Nie chcę psuć dobrego samopoczucia ale TT też tam jest. Zgroza.

    W dziale WinCE jako tako egzystują dwa działy - no 3 w porywach.
    AM, iGo i MapaMap.

    Co do TT, to oczywiście wiem, że był na WinCE, bo sam używałem, ale z
    wejściem WinCE 5, czy 6 (już dokładnie nie pamiętam) stało się to
    nieużywalne i nawet support mi pisał, że nic z tym nie zrobią, bo ta
    wersja nie jest już supportowana mimo licencji na mapy o tak małym
    pokryciu, że aż wstyd :) - mimo to wolałem te ułomne mapy od AM, która
    już wtedy potrafiła wysłać do lasu a jedyną jej zaletą było i jest dość
    dokładne odwzorowanie adresów na mapie. Potem jeszcze próbowałem TT
    ratować to jakimiś pirackimi łatami, ale kompletnie to nie działało i
    kupiłem urządzenie firmowe (GO 40 bodaj).

    iGo też się bawiłem (bawiłem, bo już miałem TT i to było tylko dla
    porównania) ale doświadczenie podobne - mapy na poziomie TT (bo używalne
    były tylko te TeleAtlasa) ale routing i oprawa graficzna nie w moim
    stylu. Na dodatek dość drogie i trudno dostępne legalnie.

    MapaMap praktycznie bez doświadczenia poza wymazywaniem z urządzeń
    znajomych przy okazji odblokowywania ich "nowych" nabytków.
    Stąd też wiem jak badziewne były (i zapewne nadal są) ten WinCE
    wynalazki od Chińczyków.

    Sam korzystałem z dość dobrych sprzętów - zaczęło się w 2006 lub 2007
    roku :) - najpierw palmax z AM i później TT potem mio 550 i mio 560 na
    końcu.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 150. Data: 2021-06-22 13:12:08
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 22.06.2021 o 11:31, ALEX MR pisze:

> [...]
    > i jakieś tam chwilowe wynalazki, bez znaczenia.
    > Ale kiedy mogłem wreszcie mieć Nokię, wybieram jedynie Nokię. Meine Ehre

    Jest upał, więc mogę słabo myśleć, ale chyba zaprzeczasz sam sobie.

    Pozdrawiam
    Ewa