eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJaki skuter wybrać ?Re: Jaki skuter wybrać ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jaki skuter wybrać ?
    Date: Fri, 3 Jun 2011 23:17:22 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 32
    Message-ID: <isbj55$ufm$1@news.mm.pl>
    References: <b3315421e5bed250a762fcd181c039fc$1@grupy.scigacz.pl>
    <3...@p...googlegroups.com>
    <is3cpj$b90$1@news.mm.pl>
    <4...@h...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-113-213.warszawa.mm.pl
    X-Trace: news.mm.pl 1307135973 31222 89.231.113.213 (3 Jun 2011 21:19:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jun 2011 21:19:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:641618
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Moze kolega nie przeczytał dokładnie oznaczenia i były to np Aprilia SR
    > 125/150, Gilera 125/180 itp.....
    > Bo pięćdziesiatką powyżej 100km/h ?????.......no moze wg skuterowego
    > licznika.

    Niestety tylko 50 -tki.
    Seryjne wszystko. Tylko odblokowane i zestrojone porządnie.

    Miałem Aprilię SR50 LC (gaźnikowa, chłodzona cieczą).
    Do tego tuningowy wariator (Malossi), tlumik sportowy od 80tki, sportowe
    sprzęglo Malossi. W trakcie eksploatacji oryginalne podzespoły zużyły się i
    zostaly zmienione na części tuningowe - tylko takie były w sprzedaży.Na
    seryjnym cylindrze 50ccm po remoncie silnika. Poskałdany i ustawiony w
    cieszącym się najlepszą sławą w tamtym czasie podwarszawskim serwisie
    Megabet.
    A więc można powiedzieć max co można było zrobić z pięćdziesiątką. Silniczek
    wysilony na maksa.
    Prędkość maks mierzyłem z samochodem - bo licznik pokazywał jakieś bzury -
    było to ok 90kmh i czuć wtedy było brak sterowności. Stówki nigdy nie
    osiągnął.
    Tym bardziej nie wydaje się to możliwe na częściach seryjnych, (na których
    mój skuterek był odczuwalnie słabszy).
    Do niedawna miałem 125 4T i maks prędkość to było 109kmh (GPS) - motocykl
    miał ok 11KM, czyli znacznie więcej niż seryjna 50tka.
    Wiem, ze z dwusuwa jest wieksza moc, ale jak pamietam z czasów skuterowych
    dla pięćdziesiatek, nawet częściwo zrobionych , 100kmh było granicą
    nieosiągalną, taką prędkoscią chwalili sie tylko ci, którzy zastosowali
    pełny tuning, włacznie z cylindrem 80ccm, wiekszym gaźnikiem itp.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: