  • Data: 2014-04-24 19:35:53
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ljbhgk$4dm$...@n...news.atman.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał

    > Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać
    > radę jako podjezdek mimo twojej wagi.

    A właśnie - ile takim czymś można jechać w trasie, żeby toto nadmiernie się
    nie męczyło i sensownie paliło?
    I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę, ale
    z drugiej strony wolałbym coś innego niż otwarty z szybką.
    Umyśliłem coś z otwieraną szczęką, ale wszystkie które nie są kosmiecznie
    drogie, małe wypadają, nawet niektóre XXL są ciasnawe do mojego pyska. :-(

    Co sądzicie o czymś w rodzaju Naxa SX1, LS 2 Scape, Roemer Stuttgart, V-can
    V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca nabyć (IMO
    fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?