  • Data: 2014-04-25 13:09:59
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-24 19:35, Cavallino pisze:

    > Co sądzicie o czymś w rodzaju Naxa SX1, LS 2 Scape, Roemer Stuttgart,
    > V-can V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca
    > nabyć (IMO fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?
    Powiem tak - jak Twoja głowa i to co w niej nosisz jest warte 500 pln
    to rób jak uważasz. Ja wiem jak wygląda kask za ok 1,7kpln po wypadku z
    długa drogą w powietrzu i przydzwonieniem w asfalt, rów itp. Kask z
    podnoszoną szczęką - mechanizm nadal działał a ja miałem wstrząśnienie
    mózgu. Nie wiem czy bym z Tobą pisał gdym miał wtedy jakiś śmieć na głowie.

    --
    Qlfon, Lublin