  • Data: 2010-07-16 20:48:56
    Temat: Re: Jaki skuter???
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Magic"
    To tamtento nie wypalił ? To ja polecę jak zwykle Elyseo, a Koc
    > wyszperał jeszcze innego Peżo Geopolis na duzych kołach. Acz nie wiem jak
    > tam ze schowkami. Elika polecam.

    Maciek - koles za duzo chce za niego i sztywno trzyma cene...za ta sama kase
    moge kupic 3-4 lata mlodszego.
    Schowki sa niezbedne - musza w nich sie zmiescic zakupy :)
    Jutro jade ogladac cos tam ...
    BTW jak to jest z zywotnoscia takiego 2T 150 ccm???
    Bo podobno trzeba liczyc ze skut robi na poludniu ok 10kkm rocznie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka