  • Data: 2009-07-02 13:16:34
    Temat: Re: Jaki shell już jest w Windows
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek pisze:
    > Zupełnie błędnie. Czy ty naprawdę uważasz, że jak napiszesz nie daj Boże
    > program - to potem będziesz jeździć po świecie i instalować wszystkim
    > łosiom, tj. klientom, systemy operacyjne? I że będzie w tym jakaś
    > frajda, jeżeli program, co ma około 200 linijek i po kompilacji mniej

    Co za różnica? Jeśli za to zapłacą to niech sobie serwisanci jeżdżą,
    przynajmniej mają pracę...

    > niż 64 KB uruchamianych przez skrypt co ma linijek 20, wymagać będzie na
    > dzień dobry aktualizacji systemu i instalacji kilkunastu modułów oraz co
    > najmniej jednego restartu? Fakt, że te 200 linijek będzie sie liczyło
    > miesiącami to zupełnie inna bajka.

    No to mamy inne podejście. Mnie guzik interesuje "wsteczna
    kompatybilność" a obsługuje jedynie te systemu które są obsługiwane
    przez ich producenta. Choć faktycznie może inny jest kaliber skryptu 20
    czy nawet 200 linijkowego...

    > Tia. I za każdym razem tłumaczyć że to nic takiego - żadne tam spyware
    > czy wirusy. I że z licencją jest ok (wiesz, nie wszystko co rośnie na
    > drzewach to można zrywać).

    Za przeproszeniem co? A to skrypt będą odpalać bez pytań? Jeśli masz
    klientów którzy zastanawiają się, czy coś co jest od producenta systemu
    nie jest wirusem, to co powiedzą na skrypt który będzie dla nich czarną
    magią?

    > Na Linuksie to raczej nie ma ZU tylko jacyś "fanatycy" - jak sam

    "Fanatycy" nie fanatycy, ale na pewno użytkownicy z większa
    "świadomością" informatyczną.

    > piszesz. Ja chcę zrobić dobrze takim "normalnym tekstylnym" - co to
    > kupili laptopa za 10 tysięcy euro i tam coś mają, nawet nie wiadomo co.
    > I aby nie było nieporozumień - nie wiem kiedy tego laptopa kupli -
    > wczoraj czy lata temu. Więc mogę tylko zgadywać że tam nie ma Linuksa i
    > że to chyba nic od Apple. Co do skryptów - to nie pierdoły, to po prostu
    > coś co oszczędza lata życia i chroni przed przykurczem od wieloklików.
    > Po co klikać - jak możesz zaprogramować?

    Może i racja, tylko że jak ktoś kupuje laptopa za 10tys EUR to raczej
    nie podobają mu się protezy typu skrypt. Jak toto nie ma okienka (i to
    ładnego!) to jest g... :)

    Ale ogolnie OK, jeśli masz podejście, że to Ty musisz dostosować się do
    systemu z Twoimi rozwiązaniami to niech i tak będzie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.