  • 31. Data: 2010-03-06 00:27:54
    Temat: Re: Jaki samoichód dla osoby otyłej?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Irek N. pisze:

    > Kurde, czytam i nie wierze. Poruszałem się czasami Berlingiem z chyba
    > 2002r i ciężko mi było nogi przełożyć pod kierownicą (2m). Poza tym że
    > siedziało się faktycznie wysoko, wsiadanie i wysiadanie nie było jakoś
    > specjalnie miłe. Coś się zmieniło w nowszych?

    Dla kogoś ciężkiego wysokie siedzenie będzie często bardziej wygodne niż
    nawet duża ilość miejsca między siedzeniem a kierownicą.

    Zauważ że Twój problem jest mocno inny, bo pewnie masz długie nogi, a tu
    mówimy o osobie niezbyt wysokiej, za to ciężkiej.

    Takiemu komuś najtrudniej będzie siadać i podnosić się z nisko
    położonego siedziska.

  • 32. Data: 2010-03-06 00:34:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Takiemu komuś najtrudniej będzie siadać i podnosić się z nisko
    > położonego siedziska.

    Fakt, nie wiem dlaczego założyłem wzrost i wagę. Racja Panie, racja. :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 33. Data: 2010-03-06 02:07:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Wiele modeli samochodów ma regulacje położenia kierownicy - można ją
    > wepchnąć, wyciągnąć, przestawiać w górę i w dół. Raz że można sobie
    > ustawić w odpowiadającej pozycji, a dwa że można na czas wsiadania i
    > wysiadania odblokowywać kierownice wtedy będzie mniej przeszkadzać.

    Wątpię, czy ten mechanizm długo wytrzyma taki sposób użytkowania...

    --
    cokolwiek

  • 34. Data: 2010-03-06 07:50:42
    Od: "Sofija" <a...@x...pl>

    > polecam puga 1007
    >
    > -nie walczy z drzwiami na parkingach z miejscami sibe-by-side
    > -auto jest wyższe wiec i pozycja jest bardziej wyprostowana ergo - mniej
    > problemów z in/out
    > -wyższa pozycja za kierownicą ułatwia też prowadzenie
    > -zewnętrzne wymiary bardzo ułatwiają parkowanie/jazdę w mieście
    > -można kupić z różnymi silnikami - i 1,1 i 1,6 a także diesle

    A czy to prawda, że są awaryjne?
    Może mógłby napisać ktoś, kto taki samochód używa?

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 35. Data: 2010-03-06 09:56:59
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-03-06 07:50:42 niejaki Sofija napisał:

    > A czy to prawda, że są awaryjne?
    > Może mógłby napisać ktoś, kto taki samochód używa?
    >
    > Pozdrawiam
    > Zośka

    ja uzywam
    od roku nic sie nie dzieje

    chociaz nie - jak przyszy ujemne temperatury to przestał działać radar
    parkowania

    no nie wiem jak ja mogłem taki złom kupic - chyba go sprzedam ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 36. Data: 2010-03-06 11:27:51
    Od: "Sofija" <a...@x...pl>

> [...]
    > parkowania
    >
    > no nie wiem jak ja mogłem taki złom kupic - chyba go sprzedam ;)

    Dzięki.
    Co do radaru parkowania to chyba bym się cieszyła gdyby mi wysiadł.
    Moja znajoma ma coś takiego w Skodzie i jest to czasami denerwujące.
    Przynajmniej powinno się dać to wyłączyć, a u niej się nie da.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 37. Data: 2010-03-06 12:29:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > Wątpię, czy ten mechanizm długo wytrzyma taki sposób użytkowania...

    Myślę że mechanizm powinien być policzony na przypadek kiedy samochodem
    jeżdżą np. 2 osoby o różnych wielkościach i każda przed jazdą ustawia
    sobie kierownicę pod siebie.

    Więc i jedna osoba która mechanizm odblokuje do wsiadania i wysiadania
    nie powinno zużyć mechanizmu bardziej.

  • 38. Data: 2010-03-06 13:04:27
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 06 mar 2010 o 02:07 GMT, to napisał(a):

    > Wątpię, czy ten mechanizm długo wytrzyma taki sposób użytkowania...

    Samochody z elektoniczna regulacja polozenia kierownicy, np. podnosza
    kierownice po kazdym wylaczeniu zaplonu, i pouszaczaja po kazdym
    wlaczeniu...

    Podobnie jest z odsuwaniem i przysuwaniem siedzenie, mozna wlaczyc taka
    opcje...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 39. Data: 2010-03-06 20:31:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 07:16:35 +0100, Sofija napisał(a):

    > Zatem proszę o radę jaki samochód (marka/model) byłby
    > pod tym względem najwygodniejszy. Chodzi o samochód
    > nieduży, około 1300 cm3. W grę wchodzą samochody
    > nowe lub używane, paroletnie.

    Suzuki SuperCarry

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 40. Data: 2010-03-06 21:35:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Brzezi wrote:

> [...]
    > wlaczeniu...
    >
    > Podobnie jest z odsuwaniem i przysuwaniem siedzenie, mozna wlaczyc taka

    Są samochody które mają 500 koni, ale czy to oznacza, ze Matiz
    przyspieszy do setki w 4 sekundy?

    --
    cokolwiek