  • 21. Data: 2010-03-05 14:19:13
    Temat: Re: Jaki samoichód dla osoby otyłej?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Ostatecznie po testach wybrał ....Peugeota Partnera. Mówi że siedzenie
    > jest na
    > wysokości d..y i do tego samochodu nie wchodzi tylko w nim siada ze
    > stania...

    Też polecam Partnera lub Berlingo. Bardzo dużo miejsca do wsiadania.
    Z mniejszych Ford Ka? Wielkie drzwi.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.wyprawa.info

  • 22. Data: 2010-03-05 14:39:52
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-05 14:11, Sofija wrote:

    > A co z kierownicą? W niektórych samochodach ma się wrażenie,
    > że kierownica sięga aż nad siedzenie i że trzeba się wślizgiwać
    > pomiędzy kierownicę a siedzenie. Dla osoby szczupłej to pewnie
    > niezauważalny szczegół.

    To by było tak:
    -nachylenie się i odsunięcie fotela - 5kcal
    -wyprostowanie i siadamy na odsunięty fotel - 2kcal
    -wykonujemy ćwiczenie mięśni nóg podciągając się z fotelem pod
    kierownicę - 7kcal

    w sumie 14kcal czyli jedna rzodkiewka do przodu :)

  • 23. Data: 2010-03-05 14:58:04
    Od: "Sofija" <a...@x...pl>

> [...]
    > -wykonujemy ćwiczenie mięśni nóg podciągając się z fotelem pod kierownicę - 7kcal
    >
    > w sumie 14kcal czyli jedna rzodkiewka do przodu :)

    Szkoda, że jeszcze nie napisałeś ile kcal traci się śmiejąc się
    z Twoich dowcipów. Na wypadek gdyby znalazł się ktoś,
    kto się śmieje.

  • 24. Data: 2010-03-05 15:23:31
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-05 14:58, Sofija wrote:

    > Szkoda, że jeszcze nie napisałeś ile kcal traci się śmiejąc się
    > z Twoich dowcipów. Na wypadek gdyby znalazł się ktoś,
    > kto się śmieje.

    dla mnie śmieszny jest sam temat, pojedź sobie, czy ta osoba (bo nie
    wiem kto jest otyły) na objazdówkę do komisów i wypróbuj, skąd ktoś ma
    wiedzieć, czy będzie Ci się dobrze wsiadać i siedzieć za kierownicą?

  • 25. Data: 2010-03-05 16:20:13
    Od: jack <s...@g...pl>

    >...skąd ktoś ma
    > wiedzieć, czy będzie Ci się dobrze wsiadać i siedzieć za kierownicą?

    może z doświadczenia ? Przecież forum czyta sporo ludzi i jest spora
    szansa, ze ktoś sam jest w podobnej sytuacji lub zna kogoś w takowej i
    dzieli sie doświadczeniem. Wszcyscy ludzie wszystko wiedzą - po to właśnie
    warto pytać choćby temat był niecodzienny.

    Berlingo/Partner prawdą jest, że wsiada się bez wysiłku, zginania czy
    wspinania - kilka razy miałem okazje jechać i takie jest pierwsze wrażenie
    - siadasz ad-hoc.

  • 26. Data: 2010-03-05 17:07:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    jack wrote:

> [...]
    > dzieli sie doświadczeniem. Wszcyscy ludzie wszystko wiedzą - po to
    > właśnie warto pytać choćby temat był niecodzienny.

    Ale to jest sprawa indywidualna, ludzie mają bardzo różne proporcje.
    Sugestia, by odwiedzić kilka komisów i samemu przymierzyć się do różnych
    aut jest najmądrzejsza z tym, które padły w tym wątku.

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-03-05 18:04:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-05 13:18:48 +0100, MichałG <g...@w...pl> said:

    > NO patrz . Mariusz Kruk w nowym wcieleniu......

    HGW. Nie znam gościa.

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2010-03-05 19:44:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Sofija pisze:
    > Bardzo dziękuję za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi.
    > Rozważymy je dokładnie, oczywiście z wyjątkiem tych
    > dowcipnych.:-)
    >
    > Bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi na otwieranie się drzwi.
    > Zapomniałam o tym napisać, a jest to jedna z najważniejszych
    > rzeczy.

    Jeżeli chodzi o drzwi, to warto przyjrzeć się czemuś trzydrzwiowego -
    takie samochody mają drzwi dłuższe niż 4d/5d.
    W zasadzie służą temu żeby dało się wygodniej wejść na tylne siedzenie,
    ale jeżeli standardowej budowy drzwi są dla kogoś przeszkoda, to może
    takie będą lepsze?

> [...]
    > że kierownica sięga aż nad siedzenie i że trzeba się wślizgiwać
    > pomiędzy kierownicę a siedzenie. Dla osoby szczupłej to pewnie

    Wiele modeli samochodów ma regulacje położenia kierownicy - można ją
    wepchnąć, wyciągnąć, przestawiać w górę i w dół.
    Raz że można sobie ustawić w odpowiadającej pozycji, a dwa że można na
    czas wsiadania i wysiadania odblokowywać kierownice wtedy będzie mniej
    przeszkadzać.

  • 29. Data: 2010-03-05 20:07:45
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-05 17:07, to wrote:

    > Ale to jest sprawa indywidualna, ludzie mają bardzo różne proporcje.
    > Sugestia, by odwiedzić kilka komisów i samemu przymierzyć się do różnych
    > aut jest najmądrzejsza z tym, które padły w tym wątku.

    dokładnie, podpisuję się pod tym :)

  • 30. Data: 2010-03-05 23:42:18
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Berlingo/Partner prawdą jest, że wsiada się bez wysiłku, zginania czy
    > wspinania - kilka razy miałem okazje jechać i takie jest pierwsze wrażenie
    > - siadasz ad-hoc.

    Kurde, czytam i nie wierze. Poruszałem się czasami Berlingiem z chyba
    2002r i ciężko mi było nogi przełożyć pod kierownicą (2m). Poza tym że
    siedziało się faktycznie wysoko, wsiadanie i wysiadanie nie było jakoś
    specjalnie miłe. Coś się zmieniło w nowszych?

    __
    Pzd,
    Irek.N.