    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Tue, 11 Jul 2017 21:36:37 +0200
    Subject: Re: Jaki program do wykresu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <ok2r8m$jgk$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > No to właśnie SVG zdaje się być właśnie tym, bo na postscript jest
    > już za późno i nie warto. Bitmapy to ja robiłem Turbo Pascalem pod
    A czemu poststscriptem nie warto się już zajmować?
    Pytam zupełnie poważnie, nie jestem w nim superbiegły ale przygotowałem
    formatki do seryjnych wydruków na potrzeby mojej działalności i jakoś tak
    bym przy nim pozostał bo działa.
    Fakt, aby polskie znaki uzyskać musiałem się zapoznać z jakimiś archaicznymi
    materiałami na ten temat, ale to jednorazowo.
    Ale mówisz, svg jest lepszy? Może warto się zainteresować.

    jp