  • 1. Data: 2010-02-27 02:04:25
    Temat: Jaki program FTP do podgladania wlasciwosci katalogow?
    Od: iv <i...@g...com>

    poszukuje programu, który po stronie serwera obliczy zawartość
    folderu, tzn. liczba plików i ile zajmuja miejsca

  • 2. Data: 2010-02-27 02:09:20
    Od: iv <i...@g...com>

    On 27 Lut, 03:04, iv <i...@g...com> wrote:
    > poszukuje programu, który po stronie serwera obliczy zawartość
    > folderu, tzn. liczba plików i ile zajmuja miejsca

    by obliczał podobne informacje jak dla plików na komputerze - rzecz
    bardzo przydatna gdy przy przegrywaniu wielu plikow pojawi sie blad i
    trezba sprwdzić ktore foldery przeszly, przy rozbudowanych folderach
    bardzo przydatne, bo inaczej trezba by wejsc w kazdy podfolder i
    sprawdzić zawartosc.
    od razu powiem ze fzilla nie ma takiej opcji a potrafi pokazać blad i
    koniecznosc restratu - jednak czesto po restracie nie ma już "kolejki"
    a foldery docelowe okazuje sie że bardzo roznie przeszły, jedne całe
    inne w czesci.
    czy jest w ogole dobry darmowy program FTP z taką opcją?

  • 3. Data: 2010-02-27 14:18:11
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    luty roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 26. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) iv:

    > czy jest w ogole dobry darmowy program FTP z taką opcją?

    W lftp:
    mirror -R -c katalog

    i cały ,,katalog" wraz z zawartością zostanie przesłany na serwer. W
    przypadku błędu wystarczy powtórzyć komendę -- program sam zadba żeby
    przesłać to czego dotychczas się nie udało.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2010-02-27 19:38:13
    Od: iv <i...@g...com>

    On 27 Lut, 15:18, Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    wrote:
> [...]
    > przypadku błędu wystarczy powtórzyć komendę -- program sam zadba żeby
    > przesłać to czego dotychczas się nie udało.

    tylko czy ten program jest pod winde?, bo znalazłem go tylko na taki
    niszowy system pod nazwą linux czy cos takiego, a pod winde jak nie ma
    wersji to znaczy że programu w praktyce nie ma

  • 5. Data: 2010-02-27 19:53:03
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "iv" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > tylko czy ten program jest pod winde?, bo znalazłem go tylko na taki
    > niszowy system pod nazwą linux czy cos takiego

    O_o

    Tekst roku:))) Dzieki za wprawienie w dobry nastroj:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 6. Data: 2010-02-27 21:33:32
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    luty roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 27. Wielka mądrość na
> [...]

    > niszowy system pod nazwą linux czy cos takiego, a pod winde jak nie ma
    > wersji to znaczy że programu w praktyce nie ma

    Nie. Nie sprecyzowałeś że chcesz programu na system MS Windows, którego
    nazwy zresztą nawet nie potrafisz -- czy raczej nie chcesz -- poprawnie
    napisać.

  • 7. Data: 2010-02-27 21:35:02
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    luty roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 27. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Gabriel:

    > O_o
    >
    > Tekst roku:)))

    Myślę że raczej prowokacja, i to dość niskich lotów.

    > Dzieki za wprawienie w dobry nastroj:)

    Co nie umniejsza jej wartości rekreacyjnej :) , i to nie tylko dla
    trolla jak widać.

  • 8. Data: 2010-02-27 23:14:46
    Od: iv <i...@g...com>

    On 27 Lut, 22:35, Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    wrote:
> [...]
    >
    > Myślę że raczej prowokacja, i to dość niskich lotów.

    > Co nie umniejsza jej wartości rekreacyjnej :) , i to nie tylko dla

    żadna prowokacja, jaki linux ma udział w rynku to kazdy widzi.
    rozumna istota wie, że jak pada pytanie o program i nie jest to liście
    poświęconej linuxowi to rzecz dotyczy windy
    co jest jasne, ale pewnie zwolennicy linuxa uwazaja inaczej :) ,
    jednak na liscie www powinno byc ich mniej, gdyz w logach serwerów
    widać jakie systemy maja znaczenie na rynku,
    wrzucanie programów do linuxa to jest w istocie smiecenie wątków - po
    prostu fakty.

  • 9. Data: 2010-02-27 23:30:50
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** iv <i...@g...com> wrote:

    > żadna prowokacja, jaki linux ma udział w rynku to kazdy widzi.

    A jaki ma? Poza tym nie odwołałeś się do udziału tylko określiłeś jako niszowy.
    Well Linux jest mainstreamowym systemem jak najbardziej.

    > rozumna istota wie,

    Nie buracz.

    > że jak pada pytanie o program i nie jest to liście poświęconej linuxowi to
    > rzecz dotyczy windy co jest jasne, ale pewnie zwolennicy linuxa uwazaja
    > inaczej :)

    Ja uważam, że człowiek, który na grupie poświęconej WWW pyta o program (w
    domyśle pod Windows) to jest jakiś ułomny bo w ogóle ta grupa tego nie dotyczy
    tylko tematów HTML, CSS, webmaster i pokrewnych. Jeżeli chciałeś zapytać o
    program pod Windows to pomyliłeś grupy.

    Uważam też, że człowiek, który sobie sam zakłada ograniczenie mentalne w
    postaci "używam jednego systemu bo tak" ogranicza sobie możliwość wyboru. W
    dzisiejszych czasach bez problemu w zasadzie można używać na jednym komputerze
    (czy np. przez sieć) Windows i Linux jednocześnie i może też Mac OS X i mieć co
    najlepsze z każdego, że na dany system programu nie ma. No ale ja truskawki z
    cukrem jem.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 10. Data: 2010-03-04 13:53:05
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

> [...]

    >poświęconej linuxowi to rzecz dotyczy windy
    >co jest jasne, ale pewnie zwolennicy linuxa uwazaja inaczej :) ,

    Jesli bys zapytal na grupie nowe-programy, to domyslnie by kazdy zalozyl, ze
    chodzi o program pod Windows, bo w domowych PCtach sie instaluje najczesciej
    wlasnie Windows.
    Jesli pytasz na tej grupie, to domyslnie dostajesz programy dla Linuksa, co
    wynika z faktu, ze wiekszosc stron www lata pod Linuksami.

    lamer