  • Data: 2009-09-19 19:38:41
    Temat: Re: Jaki procesor dla duzych arkuszy excela
    Od: tomekr <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Wójcik pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę dobrać komputer do pracy na excelu 2003, standardowo jest
    > otwieranych od 20 do 40 dość dużych arkuszy excela.
    > Stare P4 już się przestało wyrabiać i zastanawiam się co lepiej sobie z
    > tym poradzi czy core 2 duo E8500 czy quad Q9400?

    Postaw od razu na i7 lub i5 i nie będziesz miał dylematu. Jak cię nie
    stać, to jakiegoś Phenoma x4 z 6MBL3.

    We wszystkich benchmarkach Excela jakie widziałem ogromne znaczenie
    miała ilość pamięci cache. Czyli nic z "pociętych" Q8400, Pentium Dual
    Core, czy Athlon x4 6xx nie wchodzi w grę. U ciebie jeszcze dochodzi
    wieloarkuszowość, czyli czym więcej rdzeni tym lepiej.