  • Data: 2009-08-12 19:49:05
    Temat: Re: Jaki pokrowiec na motor ?
    Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "player" gra ostro:

    > Mam 30 lat, mieszkam w waw....

    To wiele wnosi w kwestii doboru pokrowca. Nie daj Boże ktos ośmieliłby się
    zaproponować jakąś derkę, która pasowałaby dla - za przeproszeniem -
    Kielczanina ;-)
    Ja mam też 30 lat z hakiem (hak 240 miesięcy) i też mieszkam w waw...
    (Wawrzeczno beskidzkie, głęboka prowincja na południu kraju) i ośmielę się
    zaproponować (sory, sory, sory) pokrowiec który zafundowałem sobie zupełnie
    przypadkowo. Wybrałem się w Niedzielę do mniasta na mszę i nie pomne już w
    której świątyni to było - czy Tesco, czy Auchan, ale pamiętam, że kosztował
    30złociszy. Materiał nieprzemakalny, solidny, ze ściągaczem na dole,
    trójkolorowy, estetyczny (produkcji bodajże włoskiej). Sprawuje się
    znakomicie, z czystym sercem mogę polecić.

    Pozdrawiam Johnny

    P.s. Nawet gdzieś mam fotki mojej laluni okutanej w/w pokrowcem. Jak Ci
    będzie bardzo zależeć to mogę odnaleźć i wstawić na fotosika.