  • Data: 2012-12-30 09:03:47
    Temat: Re: Jaki podręcznik dla webmastera?
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "E.Z." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Chciałem się upewnić, że miałeś na myśli książkę autorstwa Johna Allsoppa,
    > ponieważ w Internecie jest kilka książek o podobnych tytułach, ale innych
    > autorów.

    Nie. Mialem na mysli ksiazke Pana Zeldmana. Ale Allsopp z tego co wiem jest
    jego "wychowankiem" i rowniez czytalem jego ksiazke. IMO jest napisana nieco
    mniej przystepnym jezykiem, ale z kolei jest bardziej "techniczna". Porusza
    wiecej kwestii w projektowaniu stron i wynika to nawet z tego, ze jest
    nowsza. W dalszym ciagu jednak polecalbym kolejnosc: najpierw Zeldman,
    pozniej Allsopp.

    -- --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl