  • Data: 2012-12-30 09:57:49
    Temat: Re: Jaki podręcznik dla webmastera?
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wejdz na strone helion.pl - chyba tam znajdziesz wszystkie pozycje. A
    > tytuly przepisywalem bezposrednio z polki, wiec wystarczy wkleic do
    > wyszukiwarki.
    > Chodzilo mi o:
    [...]

    Zwróciłem także uwagę na Twoje sformułowania:
    " przeczytanie czegos latwego i przyjemnego w odbiorze"
    " IMO jest napisana nieco mniej przystepnym jezykiem"
    z których wynika, że doceniasz nie tylko na stronę
    merytoryczną książki, ale także jej przystępność.
    Dla mnie to też jest bardzo ważne, bo łatwo można się
    zniechęcić gdy nowe zagadnienia są opisane zbyt trudnym
    językiem. Jest to szczególnie ważne na początku ścieżki.

    Ogromne podziękowania za wszystkie informacje.

    Pozdrawiam
    E.Z.