  • Data: 2011-05-23 13:42:28
    Temat: Re: Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-05-21 08:27, *Fantom* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy
    > ewentualnie 600/650. Czy sa one wystarczajaco "fajne" ?

    Wszystkie z tych tanich i średnio tanich Logitechów posiadają podobne
    możliwości a różnią się jedynie przyciskami (niewiele) i ilością
    obsługiwanych na raz urządzeń.
    Jeśli masz ich niewiele w salonie to wystarczy Ci i 300 (choć brak
    wyświetlacza to poważne ograniczenie). Ja by Ci jednak radził pogrzebać
    w sieci i kupić któryś z poprzednich serii, a konkretnie model 525 lub
    555, który są naprawdę OK - zwłaszcza jak tego sprzętu trochę masz. Ja
    mam tego 525 i 700 - 700 jest zdecydowanie bardziej ergonomiczny i
    lepiej wykonany, ale 525 obsługuje więcej urządzeń. Funkcje i możliwości
    maja takie same.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak