  • Data: 2011-05-24 14:58:14
    Temat: Re: Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Fantom
    Sat, 21 May 2011 08:27:45 +0200 w <news:ir7m12$lgs$1@news.task.gda.pl>
    napisałeś:

    > Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy ewentualnie

    mam harmony 300, super sprawa za super cenę. obsługuje teoretycznie
    tylko 4 urządzenia, ale ma tyle przycisków, że możesz go 'nauczyć'
    obsługi dodatkowych urządzeń pod niewykorzystywanymi klawiszami.
    Bardzo przyjazny uzytkownikowi, nie pożera baterii (nie ma zadnych
    wyswietlaczy), wyjątkowo prosto konfigurowalny przez net. baza urządzeń
    stale rośnie, więc dopoki się fizycznie nie zepsuje możesz go uzywac do
    kolejnych kupowanych sprzętów.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek