  • From: badworm <n...@p...pl>
    Subject: Re: Jaki oscyloskop wybrać
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 8 Oct 2011 21:45:30 +0200

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 20:46:14 +0200, Robert Zemła napisał(a):

    > Mam od około dwóch lat Rigola DS1052E. Przez ten czas zero jakichkolwiek
    > problemów, no i łatwo go przerobić na wersję 100MHz :-) Mogę śmiało go
    > polecić.

    Jest też promocja w NDN na tego Rigola - za dodatkowe 1 zł + VAT dają w
    zestawie nie byle jaki multimetr: aktualnie Sanwa PC5000a a pół roku
    temu, gdy kupowałem swojego Rigola, dawali Finest'a 707. Dzięki temu
    kupując oscyloskop wymieniłem też multimetr, co miało nastąpić tak czy
    siak. Co prawda ten Finest to nie to samo co Brymen ale za złotówkę to
    nawet "chińczyka" można by wziąć :)
    GG#2400455 ICQ#320399066