  • 31. Data: 2015-01-17 18:53:22
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    > Moze nie koniecznie za 60 zl, ale:
    >
    > alcatel 20.05 99zl
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/alcatel-ot
    -2005d-czarny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo_sp
    o=true#opis
    > aparat 2Mpx, BT, USB pewnie z funkjonalnoscia nie tylko ladowania,
    > karta pamieci,
    >
    > LG T580 - 99zl
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/lg-t580-sr
    ebrny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo_spo=true#o
    pis
    > wifi, dotykowy ekran ...
    >
    > Nokia Asha 230 - 99zl
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/nokia-asha
    -230-dual-czarny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo
    _spo=true#opis
    > dual sim
    >
    > 65zl Maxcom MM133
    > http://www.zadowolenie.pl/telefony-komorkowe/maxcom-
    mm-133-dual-sim,id-174726?ceneo_spo=true

    > 61zl MT845
    > http://www.redcoon.pl/B563453-Media-Tech-MT845_Telef
    ony-GSM-i-smartfony?refId=ceneo

    > Mam nadzieje ze Jave maja, choc ta w SE byla dobra Java,
    > wielozadaniowa ...

    Bardzo Ci dziękuję.
    To będzie dla mnie punkt odniesienia jeśli chodzi o wariant komórki.

    Byłabym szczęśliwa gdybym podobny "zestaw" mogła otrzymać odnośnie
    smartfona. :-)
    Padła tu kwota 400 zł i myślę, że mniej więcej tyle byłabym gotowa zapłacić
    za nowego smartfona.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 32. Data: 2015-01-17 19:40:12
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-17 o 12:01, P.B. pisze:

    > Tak właśnie można zrobić, i dlatego DualSIM jest coraz bardziej popularny.
    > Z jedną uwagą: telefon (moduł radiowy) jest jeden. Jeżeli przez jedną kartę
    > używasz internetu, to w tym czasie druga jest odłączona i nikt się nie
    > dodzwoni na ten numer. Jak nie gadasz dużo i internetu używasz
    > sporadycznie, to nie ma problemu.

    No, niezupełnie, np. w moim Acerze to transfer netowy zostaje zawieszany
    w trakcie gdy przychodzi połączenie głosowe bądź wiadomość SMS na drugą
    kartę.

  • 33. Data: 2015-01-17 19:41:46
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-16 o 20:52, Ewa pisze:

    > Jeszcze odnośnie DualSim. Pod podanymi adresami takie komórki się
    > pojawiają. Czy jakieś utrudnienia przy używaniu takiej komórki się
    > pojawiają? Warto w to iść?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    Nie bardzo, no chyba że naprawdę Ci zależy na takim DualSimie. Jest
    sporo utrudnień. Np. sprawa wysyłania MMSów - gdy net ustawisz na którąś
    z kart, to do wysłanie MMSa to pozostaje tylko z niej wysyłać takie
    wiadomości, bądź przed wysłaniem odblokować ręcznie tą drugą kartę z
    której chcesz wysłać MMSa. Jak dla mnie jest to najbardziej irytująca
    sprawa w działaniu telefonu z DualSimem. Dodam jeszcze że dla mnie
    głównym motywem zakupu DualSima był "darmowy" net Aero2..

  • 34. Data: 2015-01-17 19:50:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ewa"

    Może kiedyś będzie można w sposób wygodny używać coś co
    będzie równocześnie komórką, tabletem i nawigacją. Przez wygodne
    używanie rozumiem szybkość, stabilność, gabaryty, wagę i wydajność
    baterii. No i cena zarówno sprzętu jak i używania odpowiednio niska.
    Ale to w przyszłości.
    ---
    To już tak nie jest ?! Jaka ta cena, 0zł ? Czy może mniej ? :-)

  • 35. Data: 2015-01-17 19:54:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "P.B."

    Kup Lumię 530 - ...
    ---
    A skoro już mowa o Nokiach to ... do których Nokii z WP jest dostępny
    aktywny uchwyt samochodowy oraz biurkowa stacja dokująca ?

  • 36. Data: 2015-01-17 20:55:48
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    > To już tak nie jest ?! Jaka ta cena, 0zł ? Czy może mniej ? :-)

    Możesz podać konkretny przykład - jaki model, operator, warunki
    czy tylko tak sobie napisałeś?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 37. Data: 2015-01-17 21:03:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 18:53:22 +0100, Ewa napisał(a):
    -2005d-czarny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo_sp
    o=true#opis
    [...]

    > Bardzo Ci dziękuję.
    > To będzie dla mnie punkt odniesienia jeśli chodzi o wariant komórki.

    Uwaga - ja ich absolutnie nie polecam, to tylko taki przyklad dla
    kolegi, ze dzis "wsrod najtanszych telefonow" daje sie znalezc cos
    nominalnie porownywalne z SE-K550. Jak jest z jakoscia - nikt nie wie.

    I jak widac sklepy pelne "zwyklych telefonow", w cenie do 200zl ... co
    niestety wyboru nie ulatwia.

    Nawiasem mowiac - K750 na allegro kilka, rzekomo nowych jest, ~200zl.
    Ale czy to na dzis dobry wybor ? hm ...

    > Byłabym szczęśliwa gdybym podobny "zestaw" mogła otrzymać odnośnie
    > smartfona. :-)
    > Padła tu kwota 400 zł i myślę, że mniej więcej tyle byłabym gotowa zapłacić
    > za nowego smartfona.

    No, po ustawieniu na ceneo limitu min 8GB (z czego do dyspozycji
    zostaje zazwyczaj polowa), to sie wybor bardzo zaweza

    -goclever quantum 2 400 - ponizej 300zl. Cena podejrzanie niska jak na
    podawane parametry - ale moze warto zaryzykowac

    -lark cirrus 4.5 -

    -MyPhone Q-Smart - od 379zl,

    -Overmax Vertis 4510

    -Prestigio PSP 5435

    -MyPhone Fun 3

    -Alcatel Idol 6030D - 450zl

    -Prestigio PSP 5504

    -Samsung S3 mini - 478 zl,

    No chyba ze Cie Pszemol przekona do iPhone - skoro one takie dobre, to
    wersja 3GS pewnie tez dobra, a w podobnej cenie :-)

    Albo kto inny do Nokii Lumii z Windows - ja z trojga zlego wole raczej
    Androida.

    Ten S3 mini to moze byc dobry wybor, choc prawde mowiac zaryzykowalbym
    tego golclevera.
    I sporo z nich dual sim, ciekawe skad ta nagla moda ...

    J.

  • 38. Data: 2015-01-17 21:23:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 15:04:55 UTC+1 użytkownik Ewa napisał:

    > Kusi mnie smartfon,

    Kiepski smartfon ( a takie rozwazasz) albo udowodni ci, ze smartfon nie jest ci
    potrzebny, albo zmusi, jesli sprobujesz wykorzystywac go aktywnie, do zakupu lepszego
    (sensowne sa w przedziale 500-800 zl i to raczej w gornej granicy przedzialu), czyli
    zaplacisz podwojnie zmieniajac sprzet.

    aktywne korzystanie ze smartfonu (czyli wykorzystywanie funkcji, za ktore w nim sie
    placi) wymaga sporo internetu. Warto wtedy przeniesc numer na karte do chyba
    najtanszej oferty nieabonamentowej rozmow z duzym pakietem danych.

    https://virginmobile.pl/oferta

    natralnie mysle o pakiecie pelen luz

  • 39. Data: 2015-01-17 22:25:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 12:23:17 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
    > aktywne korzystanie ze smartfonu (czyli wykorzystywanie funkcji,
    > za ktore w nim sie placi) wymaga sporo internetu. Warto wtedy

    Roznie bywa. Yanosik np duzo nie bierze :-)

    > przeniesc numer na karte do chyba najtanszej oferty nieabonamentowej
    > rozmow z duzym pakietem danych.

    Chyba, ze masz czesto dostep do internetu przez wifi.

    > https://virginmobile.pl/oferta
    > natralnie mysle o pakiecie pelen luz

    Bardzo dobra oferta.
    Czyli da sie troche taniej :-)

    J.

  • 40. Data: 2015-01-18 01:07:18
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-01-17 17:12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    o=true#opis
    > aparat 2Mpx, BT, USB pewnie z funkjonalnoscia nie tylko ladowania,

    Nie ma Javy.

    > LG T580 - 99zl
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/lg-t580-sr
    ebrny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo_spo=true#o
    pis
    > wifi, dotykowy ekran ...

    W tym nie umiem ustalić, czy ma Javę. Dotykowy ekran w _telefonie_ to
    wada - w tym co mam umiem zrobić wszystko bez wyciągania z kieszeni i
    bez patrzenia. Oczywiście do poważniejszego używania poczty czy
    internetu lepiej mieć większy wyświetlacz który klawiatura zajmuje tylko
    jak jest potrzebna, ale

    Co do porównywalności funkcji to w ogóle masz rację, tzn. są w miarę
    sensowne, ale ten kosztuje 180 na A., a w Euro w necie nie ma, w
    Warszawie jest w jednym sklepie i pewnie tam kosztuje więcej niż niby na
    stronie. Ja przejrzałem uczciwie ofertę MM do 100zł i nic nie znalazłem.

    > Nokia Asha 230 - 99zl
    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/nokia-asha
    -230-dual-czarny.bhtml?from=ceneo&p=99.00&cr=0&ceneo
    _spo=true#opis
    > dual sim

    Miałem kontakt z tanimi Nokiami (tzn. bez Windowsa) i tam generalnie nic
    nie działa dobrze :-(. Chociaż funkcje na papierze w stosunku do ceny
    wyglądają często znakomicie.

    Na niższe nie patrzę, bo producenci są na tyle słabi, że raczej nie
    warto się męczyć, przynajmniej bez jakichś rekomendacji że te modele
    akurat się udały.

    > Mam nadzieje ze Jave maja, choc ta w SE byla dobra Java,
    > wielozadaniowa ...

    Ale pewnie sporo nadrabiają aparatami, bo to w K750 to było bardziej
    symboliczne.

    Ja obecnie używam K550i i K800i i do nich to już na pewno trudno znaleźć
    odpowiedniki, bo one mają BT zrobione wyjątkowo porządnie - umieją
    udawać nawet myszkę do komputera, pomiajając takie drobiazgi jak
    sterowanie z komputera telefonem, udostępnianie Internetów, przesyłanie
    plików itp. Właściwie jedybym przeszkadzającym mi na codzień mankamentem
    jest to, że w kalendarzu jest miejsce na urodziny, a nie ma na
    imieniny. I to, że w żaden sposób nie jestem ich w stanie zmusić do
    skutecznego doinstalowania dodatkowych CA SSLowych.