  • Data: 2015-01-17 14:38:29
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Ewa" napisała:

    > W tej chwili widzę 2 skrajne opcje:
    > - kupić komórkę za owe 50-60 zł i zapomnieć o Internecie

    Jeśli - jak pisałaś - masz tablet i używasz go mobilnie, to tak, może i
    lepiej kupić małą, wygodną komórkę. Ale na litość Boską, nie plastikową
    zabawkę za 50-60 zł.

    > - kupić smartfona za kilkaset zł z możliwością korzystania
    > z Internetu - w jakim zakresie - to właśnie jeden ze szczegółów.

    To musi być Twoja decyzja - to Ty wiesz najlepiej, w jakim zakresie będziesz
    go używać.

    > 1) Dual Sim. Czy w wariancie smartfona istniałaby możliwość
    > włożenia równocześnie dotychczasowej karty Orange do rozmów
    > i karty Play Online do Internetu?

    Należy wziąć pod uwagę, że w takich aparatach często tylko jedna karta może
    pracować w trybie 3G. Czyli wkładając kartę "do internetu" w slot 3G (bo
    tylko to ma sens), pozbawiasz się np. możliwości wykonywania wideorozmów z
    karty "do dzwonienia". Nie wiem, na ile jest to dla Ciebie istotne.

    > Poza wszystkim interesowałaby mnie jeszcze możliwość ładowania
    > komórki/smartfona przez USB. Mojej obecnej komórki (stara Nokia)
    > nie mogę tak ładować. A kupiłam powerbank do ładowania tabletu
    > i byłoby wygodne móc tak również ładować komórkę lub smartfon.

    Chyba ciężko teraz kupić coś, co nie miałoby wejścia microUSB, więc ten
    powerbank będzie można wykorzystać do praktycznie każdego aparatu, jaki
    kupisz.

    > Oczywiście w dalszym ciągu będę bardzo wdzięczna za sugestie
    > jaką komórkę lub smartfon warto kupić, a czego lepiej unikać.
    > To wynika tylko z doświadczenia użytkowników.

    Napiszę brutalnie - w przypadku telefonu kup coś, co będzie Ci pasować do
    dłoni, torebki i szminki (i nie, to nie jest seksizm - ja np. wybieram
    aparat sprawdzając przede wszystkim, czy nie uwiera mnie w to i owo
    spoczywając w kieszeni spodni). W przypadku smartfona, czegokolwiek byś nie
    kupiła, za 2 lata będzie to tylko kupą przestarzałego złomu, nawet jeśli
    wziąć pod uwagę aktualne na dzisiaj zalecenia ToMasza.

    JoteR