  • 21. Data: 2015-03-14 09:43:52
    Temat: Re: Jaki nowy SUV?
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-09 o 17:51, AL pisze:
    > A jednak ktoś mnie uprzedził.

    > w Kia Sportage - mógłbyś sobie życzyć np. większego bagażnika i
    > niższego poziomu załadunku do niego.

    Niby po co?

  • 22. Data: 2015-03-14 18:21:48
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-14 09:43, Trybun wrote:

    > Niby po co?

    pytanie w stylu: a po co Ci auto?

  • 23. Data: 2015-03-17 14:30:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Mar 2015 19:37:40 +0100, w <mdkp9h$dms$1@node2.news.atman.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > I prześwitu.
    > Jej 17 cm to nie wystarcza nawet na lekki teren - co najwyżej nada się do
    > pokonywania wyższych krawężników.
    > 17 cm to ma w standardzie zwykła Dacia Sandero, która SUV-em nie jest.
    > Jej lekko uterenowiona wersja (Stepway) ma już 20 cm.

    W tych SUV-ach nie tyle duży prześwit ma znaczenie, co niskie nawisy z przodu i
    z tyłu.
    Jeep Renegade też ma prześwit ok. 17cm i starcza tam gdzie osobówki mające
    również 17cm mają już problemy.

  • 24. Data: 2015-03-17 15:42:47
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-14 o 18:21, AL pisze:

    > pytanie w stylu: a po co Ci auto?

    Nie odpowiada się pytaniem na pytanie.

    Po to aby dojechać nad wodę, pociągnąć przyczepę z łodzią, bagażnik
    tylko do sprzętu wędkarsko-myśliwskiego, ew. zakupy... W bagażniku
    Sportage miejsca jest na to, można powiedzieć aż za dużo.

  • 25. Data: 2015-03-17 15:43:46
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-17 o 14:30, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > z tyłu.
    > Jeep Renegade też ma prześwit ok. 17cm i starcza tam gdzie osobówki mające

    Co Ci po niskich nawisach skoro będziesz się zawieszał na drogach
    wyjeżdżonych przez traktory?

  • 26. Data: 2015-03-17 15:54:53
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-17 15:42, Trybun wrote:

> [...]
    > tylko do sprzętu wędkarsko-myśliwskiego, ew. zakupy... W bagażniku
    > Sportage miejsca jest na to, można powiedzieć aż za dużo.

    kupujesz tej wielkości auto by było ona jak najbardziej funkcjonalne a
    nie tylko wyglądało.
    na wakacje z rodziną - nie wiem czy starczy (ale to zależy od
    przyzwyczajeń) - ale ok powiedzmy, że starczy,
    dla psa - za wysoko,
    krawędź wysoko - jak coś ciężkiego będziesz chciał zapakować, to
    poczujesz to w krzyżach ;)
    nie ma gdzie usiąść - nawet jak dojedziesz na te ryby, czy w zimę
    przebrać buty narciarskie (dlatego preferuje klapy dwudzielne - z
    półeczką do siedzenia)

    Widać każdy ma własny punkt widzenia - w zależności od dotychczasowych
    przyzwyczajeń :D

  • 27. Data: 2015-03-17 15:56:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Mar 2015 15:43:46 +0100, w
    <55083d94$0$14115$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <i...@j...ru>
    napisał(-a):

    > Co Ci po niskich nawisach skoro będziesz się zawieszał na drogach
    > wyjeżdżonych przez traktory?

    Do takich dróg te te "SUV-y" niezbyt się nadają.

  • 28. Data: 2015-03-17 16:27:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-17 o 15:54, AL pisze:

> [...]
    > półeczką do siedzenia)
    >
    > Widać każdy ma własny punkt widzenia - w zależności od dotychczasowych

    No i inne jak widać potrzeby. Dla rodziny psa i w perspektywie wypadów
    wakacyjnych, to faktycznie lepiej zaopatrzyć się w jakieś pojemne kombi.
    No ale przecież nie kupuje się SUWa po to by nim się rozbijać po
    bezdrożach z dziećmi i psem..
    Zresztą nie będę tu zajmował zbyt daleko idącego zdania o tym Sportage,
    miałem okazję zaledwie kilka razy się nim przejechać i to w większości
    przypadków jako pasażer.

  • 29. Data: 2015-03-17 16:27:52
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-17 o 15:56, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 17 Mar 2015 15:43:46 +0100, w
    > <55083d94$0$14115$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <i...@j...ru>

    > Do takich dróg te te "SUV-y" niezbyt się nadają.

    Skoro mój Chevrolet Rezzo się nadaje, to dlaczego coś dodatkowo z
    napędem 4x4 by się miało nie nadawać? Już rok jeżdżę takim miniwanem i
    jak na razie z każdego bezdroża wyszedłem bez niczyjej pomocy. Wystarcza
    mi jego wysoki prześwit. Ale faktem jest to że on ma większy prześwit
    niż większość tzw SUWów.

  • 30. Data: 2015-03-17 16:34:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    >Po to aby dojechać nad wodę, pociągnąć przyczepę z łodzią, bagażnik
    >tylko do sprzętu wędkarsko-myśliwskiego, ew. zakupy... W bagażniku
    >Sportage miejsca jest na to, można powiedzieć aż za dużo.

    Majac w pespektywie urlop na kempingu nad woda ?
    Maly ten bagaznik, oj maly.

    A do dachu wysoko, nie da sie z boxa skorzystac :-)

    J.