  • Data: 2015-03-09 19:35:39
    Temat: Re: Jaki nowy SUV?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mdkiui$rq8$...@d...me...
> [...]

    Bzdura.
    Do jazdy po asfalcie służy zwykła osobówka.

    SUV z definicji jest POŁĄCZENIEM osobówki z terenówką, więc również z
    definicji musi sobie radzić zarówno na asfalcie, jak i w lekkim terenie.
    Inaczej to nie żaden suv, tylko szpanowóz.
    Albo bulwarówka jak kto woli.

    > mam SUVa i doceniam naped 4x4 (zwlaszcza zima jak i w wyjazdach letnich -
    > na niektorych drogach, nawet glownych, tez doceniam ;)
    >
    > kwestia czego ktos oczekuje od samochodu - moze lepszym bedzie
    > podswyzszone kombii.

    Dokładnie.
    Zresztą czasem wystarcza ten wyższy prześwit suva, a 4x4 nie jest
    koniecznością.
    W jednym z rajdów terenowych widziałem kiedyś Dustera 4x2, jakoś sobie
    radził, zanim dojechał na żwirownię.
    Tam już zakopywał się co chwila, podczas gdy wersją 4x4 nie miałem z tym
    obiektem żadnych kłopotów.

    Ale nie każdy wjeżdża do żwirowni - jak masz dojechać leśną, dziurawą drogą
    na ryby, to 4x2 może wystarczyć.
    Zwłaszcza, że nie każdy daje tak jak Dacia czy Suzuki napęd 4x4 za kilka tys
    zł.
    A jeśli trzeba dopłacić 30 tys, to już często wyklucza ofertę ekonomicznie.