    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jaki nadmiar mocy zasilacza LED?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <61eea3c6$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <ssm8gq$6n2$1@dont-email.me>
    <61eebe63$0$542$65785112@news.neostrada.pl> <ssmf30$o4c$1@dont-email.me>
    <61ef1e85$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <ssoclb$t3g$1@dont-email.me>
    <61effb7b$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6w1zqagaexp$.16x57xlfeg9ub.dlg@40tude.net>
    <61f00390$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <535632hm2iia$.1hel7pfs9e7m6$.dlg@40tude.net>
    <ssp18t$87e$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <ssp23t$e4j$1@dont-email.me>
    Date: Tue, 25 Jan 2022 15:51:46 +0100

    On Tue, 25 Jan 2022 15:39:42 +0100, heby wrote:

    > Przekracza możliwości prawnika, lekarza, tumanisty, celebrytki,
    > dziennikarki itd. Ciekawe rzeczy dowiedziałem się od znajomego
    > elektryka. 20% "interwencji" polega na wymianie żarowki LED. Nawet,
    > jeśli wymaga to "wykręcenia" tylko. Klient płaci i wymaga.
    >
    > Taki suweren.

    W Polsce?

    Bo gdzies w USA:
    -wynajmujesz mieszkanie ... no to wynajmujesz mieszkanie z wodą,
    kanalizacją i oswietleniem. Sprawnym. Za to placisz.

    -sufit by warto obejrzec, jak wysoki. Wystarczy krzeslo,
    czy trzeba drabine. Na wyposazeniu, czy kupisz sobie wlasną i bedziesz
    wozil przy zmianie mieszkania.

    -a jak lokator spadnie z krzesla to kto placi odszkodowanie?
    Bo o drabinie to nawet nie wspominam - domyslam sie kto :-)

    A osobna kwestia:
    -jakos sie namnozylo w sklepach "żyrandoli" na wiele żarowek,
    ale z jednym obwodem. Angielska moda, czy co?

    -sporo tez takich lamp zwisających, strasznie nisko.
    znow moda, zeby lampe miec na srodku pokoju,
    czy mamy jakies niskie sufity?

    J.