  • 1. Data: 2012-10-15 19:07:51
    Temat: Jaki motorower do 3000 zł ?
    Od: procreation <kacprzak.jar@_NOSPAM_gmail.com>

    jaki motorower do 3000 zł ewentualnie 3400 , 3500 ale to max , nie chce
    czegoś typu ogar simson czy cos gustuje bardziej w czym jak honda cbr i
    takie ściagacze czy szosówki ale cbr to 125cc a ja che na karte
    motorowerową czyli 50cc wiem ze jest romet rr 50 ale na niego trzeba
    wybulic ok 4800 a taka kwotą nie dysponuje i nie bd i nie podrzucajcie
    chinoli np zip pro i wgl . z góry dzięki za odp ;p

  • 2. Data: 2012-10-15 19:52:52
    Temat: Re: Jaki motorower do 3000 zł ?
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Naucz się pisać staranniej, generalnie większość myślących ludzi
    ma w dupie takie wypociny bez ładu i składu, nawet nie chce się
    tego czytać.

    P.S. Romet to też chinol i na nic niechińskiego raczej nie masz
    co liczyć za tą kasę.

    --

    morghul

    Użytkownik "procreation" <kacprzak.jar@_NOSPAM_gmail.com> napisał
    w wiadomości
    z.pl...

  • 3. Data: 2012-10-16 07:23:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-15 19:07, procreation pisze:
    > jaki motorower do 3000 zł ewentualnie 3400 , 3500 ale to max , nie chce
    > czegoś typu ogar simson czy cos gustuje bardziej w czym jak honda cbr i

    używane piadzio.

    pozdr
    newrom

  • 4. Data: 2012-10-16 08:34:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2012 19:52, morghul pisze:
    > Naucz sie pisaae staranniej, generalnie wiekszo?ae my?l?cych ludzi
    > ma w dupie takie wypociny bez ?adu i sk?adu, nawet nie chce sie
    > tego czytaae.

    Przyganił kocioł garnkowi ;)

    Cytujesz odwrotnie niż normalni ludzie i nie oznaczasz prawidłowo
    kodowania znaków.

  • 5. Data: 2012-10-16 12:15:12
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Przyganił kocioł garnkowi ;)
    >
    > Cytujesz odwrotnie niż normalni ludzie i nie oznaczasz
    > prawidłowo
    > kodowania znaków.

    Oj tam, coś mi się przestawiło. Już poprawiłem ;)

    --

    morghul

  • 6. Data: 2012-10-16 13:47:44
    Temat: Re: Jaki motorower do 3000 z? ?
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 16.10.2012 12:15, morghul wrote:
    > Oj tam, coś mi się przestawiło. Już poprawiłem

    Nie :) Dalej źle.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 7. Data: 2012-10-16 14:53:24
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Oj, wysłałem przed zmianą. Ten już powinnien być dobry :)

    --

    morghul

    Użytkownik "duddits" <p...@N...gomoto.tv> napisał w
    wiadomości news:k5jhh0$1e7q$1@news2.ipartners.pl...

  • 8. Data: 2012-10-16 14:55:11
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Nosz... chyba muszę doczytać ;)

    --

    morghul

  • 9. Data: 2012-10-16 14:57:10
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    No chyba działa:

    Czy to powinnien być UTF-8?

    --

    morghul

  • 10. Data: 2012-10-16 15:02:25
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 16.10.2012 14:57, morghul wrote:
    > Czy to powinnien być UTF-8?

    Może być ISO, pod warunkiem, że masz deklarację w nagłówku, bo tak
    czytnik musi zgadywać. Teraz masz OK.
    UTF jest bardziej uniwersalny.

    --
    [GoMoto.TV]