eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Tomy M." <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Date: Thu, 11 Mar 2010 19:20:49 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <hnbcev$929$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hmr0pl$8dp$1@news.onet.pl> <hn55d5$ae7$1@news.onet.pl>
    <hn603c$fqa$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hn6b35$uqs$2@news.onet.pl>
    <hn8rib$7ji$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hn8to3$edc$1@news.onet.pl>
    <hn99fc$sab$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hnaa05$kua$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnb4ki$lgp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnb62f$55t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqg224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268331807 9289 83.26.166.224 (11 Mar 2010
    18:23:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Mar 2010 18:23:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:618864
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hnb62f$55t$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Tomy M. pisze:
    >
    >> W porównaniu z CROSS'ami 2T 125ccm i tylko!
    >> CROSS'y mają inną charakterystykę silnika, albo podjedziesz
    >> pod górę jak strzała ...albo staniesz.
    >
    > Jak to 2T - sie musisz napedzic przed.

    Czasami się po prostu nie da, i tutaj wygrywa słabsze
    ale równiejsze ENDURO. Z tym że ja mówię o naprawdę trudnym
    terenie w górach. Jeżdżę głownie "górskie enduro"
    taka jazda ma więcej wspólnego z trialem niż z crossem :-)

    > Ty zrobiles tuning i miales de facto inny motocykl niz 95% tego co jest do
    > kupienia w ogloszeniach, co gorsza wiekszosc w ogloszeniach to sa sprzety
    > zablokowane.

    Seryjna faktycznie jest trochę za słaba, ale dla początkującego
    kierowcy jest OK. Większość motocyklistów zapomnina już jak
    wygląda nauka jazdy na motocyklu, powiedzmy sobie szczerze
    że zdanie na prawko A jest nie trudniejsze niż zdanie na kartę rowerową.
    Prawdziwa nauka zaczyna się później.
    Odnośnie mocy motocykla wychodzę z założenia żę gdy potrafisz
    odkręcać swoją maszynę na maxa bez strachu i bez napytania sobie biedy
    ... to śmialo zmień motocykl na mocniejszy/szybszy.
    Zacząłeś od DT ... gdy wspomnisz to po 200 tys. km dojdziesz
    do wniosku że zacząłeś idealnie. Chciaż na początek najlepszy
    jest motorower.

    >> Odnoszę wrażenie że niektórzy myślą iż uważm
    >> że DT125 to doskonały motocykl do FMX, CROSS i DAKARU :-)
    >
    > No tak dosc emocjonalnie piszesz i sporo osob Cie moglo tak zrozumiec.

    To prostuję. Yamaha DT 125 to naprawdę fajny motocykl, ale
    w kategoriach PIERWSZEGO MOTOCYKLA. Ciężko w tym segmencie
    znaleźć wdzięczniejszą i bardziej wybaczającą błędy maszynę.


    --

    Tomy M. www.ansibl.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: