  • Data: 2011-09-30 10:24:57
    Temat: Re: Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-09-2011 12:15, AZ pisze:

    > Bo miałem wstąpic do rodzinki na podkarpaciu a skończyło się tak, że
    > pojechałem przez Vysokie Tatry, Zdiar i Bukowine, Krakow do Wawy ;-)
    Ja tak kiedys z Salonik wracalem, ze se pojechalem przez Chyzne..
    bo pomylilem drogi.

    > Szczerze? To była najbardziej mecząca podróż.
    Zrozumiale, wolno nie znaczy wygodnie.

    > Chwilunia. A jaką Ty tą prędkośc na autostradzie liczysz, bo chyba nie
    > 130 km/h? :-)
    srednia to srednia, matematyka jest prosta - odleglosc przez czas.
    Nawet w rzeszy niemieckiej po ich autostradach dlugo nie pozapierdalasz
    ze srednia 250+ bo po prostu sie nie da. Chyba, ze masz sklonnosci
    samobojcze i jezdzisz wszedzie i zawsze pomiedzy wykorzystujac cala
    szerokosc toru oops znaczy autobahnu ;)

    > Ale ja nie powiedziałem, że ciurkiem pojade 36h,
    > chodziło mnie o to, że ogólnie byłem zmęczony ale ręce/nogi/dupa od
    > jazdy mi nie odpadały.
    ajwaj, to ja tez moge powiedziec, ze po 1000+ moge zrobic nastepne 1000
    ale jakos nigdy mi sie nie chce ;)

    > Taki bonus - w tym roku zajechałem do HR na trzech tankowaniach,
    > spalanie 5.5l w dwie osoby + sakwy + rolka + tankbag ;-)
    oj tam, to nie wyscigi o kropelce ;)

    --
    pozdr
    Rogal