  • 1. Data: 2011-05-04 21:27:50
    Temat: Jaki monitor z DisplayPort
    Od: marek <m...@o...pl>

    Witajcie o szanowni grupowicze!

    Składam stację roboczą dla administracji i monitoringu serwerów. Komputer
    ma być wyposażony w 6 monitorów, dlatego zaplanowałem do niego kartę
    graficzną "Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition". Ponoć jest to
    najłatwiejsze (i dosyć tanie) rozwiązanie które działa bez problemów pod
    linuksem.

    Do zestawu potrzebuję kupić 6 jednakowych monitorów, istotne dla mnie jest:
    * złącze display port
    * rozdzielczość co najmniej 1920 x 1080 px
    * cena poniżej 1000zł brutto za sztukę
    * uchwyty VESA - możliwość powieszenia na ścianie
    * energooszczędność (nie mam tu klimatyzacji, a 6 monitorów potrafi grzać)
    * mała ramka

    Nie będę na tym edytował grafiki czy grał w gry - potrzebuję czytelny
    obraz do czytania logów i oglądania wykresów.

    Najlepsze co do tej pory znalazłem to DELL U2311H LCD 23".

    Ponieważ nie jestem w pełni zadowolony z tego co znalazłem - może znacie
    jakiś inny monitor który spełniałby moje potrzeby?

    najserdeczniej pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2011-05-07 22:06:36
    Temat: Re: Jaki monitor z DisplayPort
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 04.05.2011 23:27, marek pisze:
> [...]
    > graficzną "Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition". Ponoć jest to
    > najłatwiejsze (i dosyć tanie) rozwiązanie które działa bez problemów pod

    Dla potomnych: znalazłem jeszcze takie modele:
    NEC:
    23'' LED wide E231W white W-LED DVI 1920x1080 = 850zł
    23'' MS EA232WMi W-LED DVI FULL HD Black = 1340zł
    23'' W-LED wide TFT, 1000:1,DVIi MS EX231 black = 1399zł

    HP:
    23'' 2310ei LCD PANEL MONITOR WT429AA = 660zł
    CPQ LA2306x (XN375AA) = 800zł

    ale zdecydowałem się na DELL U2311H LCD 23" (w cenie 799zł)

    pozdrawiam grupę,
    Marek