  • Data: 2014-12-25 19:37:39
    Temat: Re: Jaki monitor 24" 16:10?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Dec 2014 13:11:54 +0100, ww napisał(a):

    > No tak. W zasadzie to można przyjąć, że każdy monitor się nadaje do domu.
    > Większość ludzi nie widzi żadnej różnicy.

    Ja akurat jestem mocno wybredny. To, czy dany monitor się nadaje do danych
    zastosowań, czy nie, nie wynika li tylko z rodzaju matrycy, którą wybrano do
    jego budowy.

    > Ale autor wątku zasugował, że chętnie zszedłby z ceną do 1000 zł. Za to
    > kompletnie nie wspomniał o pivotach, konfiguracjach wielomonitorowych i
    > innych cudach.

    Jak by miał na monitor wydać 1000 PLN, to by stwierdził, że taki ma budżet.
    :) Ja polecam EV2455 - jeżeli 16:10 jest warunkiem koniecznym. Jeżeli nie,
    to sporo tańszy jest EV2450, a jeżeli chodzi o parametry wyświetlania, to
    zasadniczo to samo.

    > Podstawa w tych forisach rzeczywiście jest tragiczna. Po 2 dniach to
    > dziadostwo odkręciłem i zamontowałem podstawę ze starego Fujitsu-Siemens
    > P19-1. Teraz mam regulację wysokości, obrót, pochylenie, pivot (no prawie
    > bo postawa jest za niska żeby go odwrócić do końca). Nawiasem mówiąc
    > osobiście pivota używam tylko po to żeby mieć lepszy dostęp do kabli na
    > dole.

    FORISowej brakuje zasadniczo tylko pivot'a, aczkolwiek nie podoba mi się, że
    lekkie puknięcie w górną ramkę monitora, a ten się zaczyna kołysać.

    > "potrzebowałbym drugi i nie chce się w jakieś gówno wpakować"

    To już przegląd masz. :)

    [ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że ]
    [ zawsze taka była. (Sean Combs) ]