  • 31. Data: 2015-04-14 22:22:12
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-14 o 20:45, Budzik pisze:

    > A w jakiej rozdzielczosci pracuje sie na monitorach 22-24"?
    > Widze, ze sporo z nich ma rozdzielczosc maks 1680x1050.

    Ja używam 1920x1200 przy 24". Dla moich zastosowań jest ok. Konfiguracja
    dwumonitorowa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2015-04-15 00:31:01
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    > Rozumiem to, co napisałeś, a nie to, co być może miałeś na myśli.
    > Pytam po raz kolejny - od kiedy 1440×900 to full HD?
    skoro o to pytasz to jednak mnie nie zrozumiałeś - monitor jest full
    HD ale ja wyświetlam go w rozdzilczości 1440x900 bo dopiero przy tej
    rozdzielczości ikonki są wystarczająco wielkie ( dla mnie oczywiście)

  • 33. Data: 2015-04-15 10:37:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 00:31, Jeffrey pisze:

    > skoro o to pytasz to jednak mnie nie zrozumiałeś - monitor jest full HD
    > ale ja wyświetlam go w rozdzilczości 1440x900 bo dopiero przy tej
    > rozdzielczości ikonki są wystarczająco wielkie ( dla mnie oczywiście)

    Ty to na poważnie ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2015-04-15 17:36:52
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Ty to na poważnie ?
    >

    > Pozdrawiam

    nie każdy używa komputera jedynie do grania

  • 36. Data: 2015-04-15 19:29:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 14 Apr 2015 18:45:08 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > A w jakiej rozdzielczosci pracuje sie na monitorach 22-24"?
    > Widze, ze sporo z nich ma rozdzielczosc maks 1680x1050.

    22" najczęściej miały 1680×1050. Choć trafiały się konstrukcje, które przy
    takiej powierzchni miały 1920×1200 (np. FlexScan SX2262W, FlexScan S2243W).

    Przy 23" obecnie najczęściej jest full HD - 1920×1080.

    Przy 24" - 1920×1080 lub 1920x1200.

    [ Główną przyczyną wszystkich rozwodów jest i pozostanie ślub. ]
    [ (Günter Willumeit) ]

  • 35. Data: 2015-04-15 19:29:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Apr 2015 00:31:01 +0200, Jeffrey napisał(a):

    > skoro o to pytasz to jednak mnie nie zrozumiałeś - monitor jest full
    > HD ale ja wyświetlam go w rozdzilczości 1440x900 bo dopiero przy tej
    > rozdzielczości ikonki są wystarczająco wielkie ( dla mnie oczywiście)

    Nie ma to, jak za jednym zamachem spieprzyć sobie obraz. Weź ustaw naturalną
    rozdzielczość monitora i użyj skalowania elementów interfejsu z systemu.

    [ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem? ]
    [ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić... ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 37. Data: 2015-04-15 19:29:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Apr 2015 17:36:52 +0200, Jeffrey napisał(a):

    > nie każdy używa komputera jedynie do grania

    Tia. I teksty skalowane w górę z 1440×900 na 1920×1080 to dopiero czytelne
    są jak stopińdziesiąt...

    [ Jak to mówią daltoniści: życie jest jak tęcza - raz białe, raz czarne... ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 38. Data: 2015-04-15 21:56:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:552e8596$0$8368$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie każdy używa komputera jedynie do grania

    Przecież już nawet w XP można było powiększyć ikony bez cudowania z
    rozdzielczością monitora :)

    --
    marfi

  • 39. Data: 2015-04-15 22:01:39
    Od: " 666" <...@...6>

    "Ikonki" to był skrót myślowy.
    Wiele rzeczy (szczególnie w programach różnych dostawów oprogramowania) jest zupełnie
    ale to zupełnie nieskalowalnych.
    W dodatku ja włączysz "dużą czcionkę", to okna wyboru źle się wyświetlają itp. itd.
    No chyba, że na monitorze 1600x1200 włączysz sobie rozdzielczość 800x600 czy podobnie
    podzielisz przez dwa.

    -----

  • 40. Data: 2015-04-15 22:49:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Nie ma to, jak za jednym zamachem spieprzyć sobie obraz. Weź ustaw naturalną
    > rozdzielczość monitora i użyj skalowania elementów interfejsu z systemu.

    Efekt po skalowaniu wygląda najczęściej fatalnie.