  • 61. Data: 2015-04-21 12:19:07
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 11:40:53 +0200, ww napisał(a):

    > W sensie "do pracy biurowej więc może być gówniany"?

    Raczej to jest podejście pt. ,,ma być tani". Potem efekty są, jakie są.

    > Ja szukałem monitorów do wielogodzinnej pracy i w końcu mam w domu eizo
    > foris fs2331 a w pracy ev2450. Tylko to nie są monitory za 350 zł. W
    > pracy miałem kilka epizodów z tn i oby nigdy więcej.

    O to masz spokój na parę lat. Chyba, że Cię najdzie wymieniać na większe. :D

    [ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and ]
    [ suffe... ring. (demotywatory.com) ]

  • 62. Data: 2015-04-21 18:47:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > Raczej to jest podejście pt. ,,ma być tani". Potem efekty są, jakie są.

    Czyli jakie?

  • 63. Data: 2015-04-21 18:47:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > W sensie "do pracy biurowej więc może być gówniany" ?

    W sensie "konkretne pytanie - konkretna odpowiedz" :)

  • 64. Data: 2015-04-22 11:48:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 16:47:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > Czyli jakie?

    Czyli pudło z tragicznymi możliwościami regulacji czy to położenia, czy
    parametrów wyświetlania, często albo wysokim minimalnym poziomem jasności,
    albo z migotaniem po zejściu w rejony nie wypalające oczu. No ale w
    cyferkach jest cudnie - kontrast 5 milionów / 10 milionów / 15 milionów do
    jednego i różne ,,ultra super bright wide led full hd". :)

    [ Bras: When nobody knows nothing... somebody knows something. ]
    [ ("CSI 9x23 Hog Heaven") ]