  • 21. Data: 2015-04-10 01:27:31
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 18:39:10 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik 666 ...@...6 ...

    > Czyli co? Szukać raczej wsród Lcd niz LED?

    LCD jest LCDkiem. To kwestia matrycy. Podświetlenie - to już kolejna gama
    tematu. Obecnie (dziękujmy wszystkim ekokretynom) nowego modelu monitora z
    podświetleniem realizowanym przez świetlówki CCFL już nie dostaniesz.
    Podświetlenie będzie robione diodami LED. A tutaj spektrum możliwości i
    sterowania diodami jest też bardzo szerokie. I albo to ktoś ogarnia (EIZO,
    NEC), albo napieprza masówkę (cała reszta).

    [ Kobiety przywiązują się przez względy. (Stendhal) ]

  • 22. Data: 2015-04-10 11:00:23
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie bez powodu dobre używane monitory sprzed kilku lat, jak powiedzmy Dell 2008w,
    bywają droższe niż nowe z półki w sklepie.
    Nowe zużywają mniej energii, fakt.

    -----

  • 23. Data: 2015-04-13 05:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > (ciach...)

    > Nie szkoda Ci oczu na kupowanie badziewia? Bo sorry, ale za 350 PLN to
    > kupisz coś, co może i będzie większe, ale irytować będzie dalej.

    Z czego to wynika?
    Monitory jakos mocno się starzeją i tracą swoje własciwości?

  • 24. Data: 2015-04-13 05:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > możliwości i sterowania diodami jest też bardzo szerokie. I albo to
    > ktoś ogarnia (EIZO, NEC), albo napieprza masówkę (cała reszta).

    Nie szukam nowego :)

  • 25. Data: 2015-04-13 06:13:43
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Przemysław Ryk wrote:

    > 1. Od kiedy 1440×900 to full HD?
    > 2. Dla LCD najlepszą jakość obrazu uzyskuje się podczas pracy w
    > rozdzielczości naturalne. Z tym, że twierdzenie to zaczyna się
    > zacierać w przypadku pracy z monitorem o wysokiej gęstości pikseli
    > (np. monitory 4k).

    być może zastosowałem zbyt duży skrót myślowy, bo twoja inteligencja
    tego nie ogarnęła

    ps full hd dobrze wygląda przy wielkości 40 cali

  • 26. Data: 2015-04-13 17:07:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 03:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > Z czego to wynika?
    > Monitory jakos mocno się starzeją i tracą swoje własciwości?

    Nie no - coś takiego jak stabilność trzymania parametrów w czasie, zakres
    możliwości regulacji czy żywotność choćby podświetlenia to nie istnieją.

    [ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy ]
    [ o kolejnej cyfrze... (demotywatory.pl) ]

  • 27. Data: 2015-04-13 18:25:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > Nie no - coś takiego jak stabilność trzymania parametrów w czasie, zakres
    > możliwości regulacji czy żywotność choćby podświetlenia to nie istnieją.

    Przepraszam, ze zapytałem...?

  • 28. Data: 2015-04-14 13:37:20
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 16:25:43 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > Przepraszam, ze zapytałem...?

    Ależ dlaczego przepraszasz? :)

    [ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you ]
    [ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you. ]
    [ (James McCord "The Island") ]

  • 29. Data: 2015-04-14 19:37:21
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 06:13:43 +0200, Jeffrey napisał(a):

    > być może zastosowałem zbyt duży skrót myślowy, bo twoja inteligencja
    > tego nie ogarnęła

    Rozumiem to, co napisałeś, a nie to, co być może miałeś na myśli. Pytam po
    raz kolejny - od kiedy 1440×900 to full HD?

    > ps full hd dobrze wygląda przy wielkości 40 cali

    Ależ oczywiście. Przy 24" i rozdzielczości full HD (przypomnę Ci -
    1920×1080), to absolutnie nie idzie pracować.

    [ To jest komiczne, że mężczyzna, który się nie musi troszczyć o nic na ]
    [ świecie, żeni się. (Eminem) ]

  • 30. Data: 2015-04-14 20:45:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > Ależ oczywiście. Przy 24" i rozdzielczości full HD (przypomnę Ci -
    > 1920×1080), to absolutnie nie idzie pracować.

    A w jakiej rozdzielczosci pracuje sie na monitorach 22-24"?
    Widze, ze sporo z nich ma rozdzielczosc maks 1680x1050.