  • Data: 2015-04-16 18:29:11
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Apr 2015 16:46:59 +0200, Jeffrey napisał(a):

    > obraz tak przeskalowany jest akceptowalny, oczywiście wiadomo że nie
    > jest idealny ale rozmycia krawędzi są minimalne, z tego co pamiętam ta
    > rozdzielczość jest najlepsza z tych innych niż maksymalna i tak
    > zostało ( najlepsza w tym przypadku oznacza najmniejszą ilość błędów
    > związanych z przeskalowaniem)

    Tak jasne, oczywiście, szkoda tylko, że chyba w jakiejś rzeczywistości
    równoległej.

    Zdecydowanie sensowniejszym rozwiązaniem jest przeskalowanie elementów
    interfejsu (uważać na programy, w których jakiś domorosły marketoid wymyślił
    korzystanie z niestandardowych kontrolek okien przez co całość można o kant
    kuli potłuc).

    > ale zeszło chyba nie w tą stronę co trzeba bo to nie ja mam problem z
    > monitorem
    > podsumowując: kupując monitor do pracy z tekstem ( zwłaszcza) wyższa
    > rozdzielczość maksymalna nie jest zaletą ( to moje zdanie).

    Pracuję sporo z tekstem (jestem DTPowcem). Duża rozdzielczość ma tą
    kapitalną zaletę, że jestem w stanie na 24" monitorze wyświetlić rozkładówkę
    dwóch stron A4 w naturalnej wielkości. Przy 27" i 2560×1440 jest jeszcze
    lepiej.