  • 1. Data: 2010-06-22 15:53:57
    Temat: Jaki modem USB?
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    Witam i proszę o radę.

    Muszę kupić jakiś niedrogi, ale dobry modem USB
    bez simlocka do Orange Free na kartę w celu używania
    głównie w śródmieściu Warszawy.
    Bardzo proszę o podpowiedzi co warto kupić.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 2. Data: 2010-06-22 16:40:02
    Temat: Re: Jaki modem USB?
    Od: "jack" <n...@n...pl>

    huawei e220

  • 3. Data: 2010-06-22 17:16:53
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    Bardzo dziękuję. Mam jeszcze pytanie - czy każdy modem USB
    da się zastosować nie tylko w laptopie, ale także w komputerze
    stacjonarnym?

  • 4. Data: 2010-06-22 17:23:30
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 19:16:53 +0200, Zosia napisał(a):

    > Bardzo dziękuję. Mam jeszcze pytanie - czy każdy modem USB
    > da się zastosować nie tylko w laptopie, ale także w komputerze
    > stacjonarnym?

    To już zależy od systemu do jakiego się włoży modem, ale generalna
    odpowiedź brzmi TAK.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz rano podczas golenia spogląda w swoje odbicie w lustrze.
    - Stirlitz - pomyślał Stirlitz.
    - Stirlitz - pomyślało lustro.

  • 5. Data: 2010-06-22 17:27:40
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-22 19:16, Zosia napisał/a:
    > Bardzo dziękuję. Mam jeszcze pytanie - czy każdy modem USB
    > da się zastosować nie tylko w laptopie, ale także w komputerze
    > stacjonarnym?

    Modemy te najczęściej są na USB a USB w komputerze stacjonarnym i
    przenośnym spełnia te same funkcje.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2010-06-22 17:29:05
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    > To już zależy od systemu do jakiego się włoży modem, ale generalna
    > odpowiedź brzmi TAK.

    Na laptopie - Vista Business, na stacjonarnym - Windows XP Pro.

    Każdy modem USB będzie działał na obu?

    Pozdrawiam
    Zośka?

  • 7. Data: 2010-06-22 18:36:19
    Temat: Re: Komórka jako modem?
    Od: "Zosia" <Z...@k...com.pl>

    Chciałabym rozważyć jeszcze jedną możliwość.
    Czy połączenie z Internetem byłoby dużo gorsze
    (szybkość, stabilność) gdyby zamiast modemu
    na przykład Huawei e220 użyć komórki z HSPDA
    (Nokia E51) połączonej z laptopem lub komputerem
    stacjonarnym przez kabel USB?
    W przypadku laptopa można by rozważyć łączenie
    komórki z nim przez Bluetooth. Co byłoby lepsze:
    połączenie przez USB czy BT?

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 8. Data: 2010-06-22 19:07:57
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 22-06-10 20:36, Zosia pisze:
> [...]
    > (szybkość, stabilność) gdyby zamiast modemu
    > na przykład Huawei e220 użyć komórki z HSPDA
    > (Nokia E51) połączonej z laptopem lub komputerem

    Modem prościej się instaluje, cała różnica.

    > W przypadku laptopa można by rozważyć łączenie
    > komórki z nim przez Bluetooth. Co byłoby lepsze:
    > połączenie przez USB czy BT?

    USB jest zdecydowanie szybsze.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 9. Data: 2010-06-22 22:23:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Modem prościej się instaluje, cała różnica.

    bym polemizowal - tzn. jest roznie,
    ale tez jestem za osobnym modemem
    (brak koniecznosci przekladania karty sim)

  • 10. Data: 2010-06-23 04:42:34
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 23-06-10 0:23, Q pisze:

    > bym polemizowal - tzn. jest roznie,

    Wkładasz modem do portu, resztę robi komp. Da się prościej?

    > ale tez jestem za osobnym modemem
    > (brak koniecznosci przekladania karty sim)

    Z czego do czego chcesz SIM przekładać?

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm