  • 11. Data: 2010-02-04 15:54:06
    Temat: Re: Jaki minivan dla 7 osób
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Ja bym proponował coś ze szczytu testów bezawaryjności, ale starsze:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C937433
    4
    Marzyłem o tym autku, jednak trochę za drogie.
    Za 60k to byś kupisz pół dwuletniej ;-) (gdyby byłą do ściągnięcia z usa)

    ________MAT_______

  • 12. Data: 2010-02-04 19:40:00
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Waldek Godel napisał:

    > Skrzynia automatyczna to ZTCW jest AisinWarner, a jak nie AW, to ZF.

    ZF już chyba nie ma w PSA.

    --
    KiG

  • 13. Data: 2010-02-04 19:47:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 19:40:00 +0100, KiG napisał(a):

    > ZF już chyba nie ma w PSA.

    a to by trzeba było sprawdzić, w małych modelach może jeszcze być.
    4-biegowe były z ZF, 6-biegowe AW

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-02-04 19:49:46
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    cztery wrote:

    > Tylko dlaczego i w Polsce i w Europie mozna kupic te auta z
    > mniejszymi przebiegami i w nizszej cenie niz konkurencja niemiecka
    > czy japonska ?

    Z tego samego powodu dla ktorego Alfy sa relatywnie tanie - bo 'sie
    psuja'.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2010-02-04 21:36:59
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie, rocznik 2007/2008, minivan, musi być w automacie, nie musi
    > być diesel, wersja na 7 osób, do 60 tys. zł.
    > Planowane przebiegi do 15 tys. rocznie.

    Z minivanotworów jestem ex użyszkodnikiem Multipli a od 2 miesięcy mamy w
    rodzinie S-Maxa 2.5T. Na codzień jeżdżę BMW 530d oraz wydumką z całkiem
    innej bajki. Jeśli chcesz mieć możliwość okazjonalnego wożenia 7 osób albo 5
    + mnóstwo bagaży to pod względem frajdy z jazdy S-Max jest rewelacyjny. Inne
    auta które wymieniłeś są wszystkie o klasę niżej. Jeździ jak osobówka, ma
    bardzo dobrze zestrojone zawieszenie pomiędzy komfortem a prowadzeniem i
    miejsca w środku też ma więcej niż ta cała reszta. Dla mnie no contest. W
    weekendy zimowe podkradam żonie i mam banana na twarzy.

  • 16. Data: 2010-02-04 22:08:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 21:36:59 +0100, Przemek V napisał(a):

> [...]
    > miejsca w środku też ma więcej niż ta cała reszta. Dla mnie no contest. W
    > weekendy zimowe podkradam żonie i mam banana na twarzy.

    Ale S-Max to ekstra 10k zł za samo miejsce (w takiej samej konfiguracji i z
    tym samym silnikiem co C4 Grand Picasso)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-02-04 22:19:05
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Ale S-Max to ekstra 10k zł za samo miejsce (w takiej samej konfiguracji i
    > tym samym silnikiem co C4 Grand Picasso)

    Nie wnikałem w ceny ale z listy aut, którą inicjator podał to S-Max jest
    zdecydowanie najlepszą opcją dla kogoś kto lubi przyjemność z jazdy a
    napłodził potomstwa.

  • 18. Data: 2010-02-04 23:13:12
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie, rocznik 2007/2008, minivan, musi być w automacie, nie musi być
    diesel, wersja na 7 osób, do 60 tys. zł.
    > Planowane przebiegi do 15 tys. rocznie.

    Z tych wymienionych aut chyba tylko Zafira ma fabrycznie
    montowany 3 rzad siedzen.

    Ponadto chyba tylko Zafira ma 3 rzad siedzen chowany w podlodze.
    Zalety sa duze, bo w pozostalych autach aby zwiekszyc
    przestrzen bagarznika musisz wymontowac fotele i zaniejsc je do garazu
    albo do domu/mieszkania. W przypadku Zafiry skladasz albo rozkladasz
    3 rzad siedzen. Malo tego potrzebujesz jeszcze wiecej miejsca- zsuwasz
    2 rzad siedzen i robisz z Zafiry prawdziwego Flexivana.

    W Zafirze, to wszystko: przemiana z 7 osobowego mvana- bagazowego flexivana
    mozna zrobic doslownie 30sec.

    Z tego co slyszalem, oplowskie (zdaje sie oryginalnie fiatowskie)
    silniki CDTi maja dobra opinie, ludkowie narzekaja tylko na
    filtr czasteczek stalych i pasek rozrzedu (zamiast lancuszka) no ale
    obecnie to jest we wszystkich dieslach.

    Zafira jest najpopularniejszym mvanem w Europie, ciekawe dlaczego?
    Cena/jakosc/funkcjonalnosc?

  • 19. Data: 2010-02-04 23:28:08
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Z tych wymienionych aut chyba tylko Zafira ma fabrycznie
    > montowany 3 rzad siedzen.

    Niestety nie

    > Ponadto chyba tylko Zafira ma 3 rzad siedzen chowany w podlodze.

    Znowu nie

    > Zalety sa duze, bo w pozostalych autach aby zwiekszyc
    > przestrzen bagarznika musisz wymontowac fotele i zaniejsc je do garazu
    > albo do domu/mieszkania.

    Też nie

    > Zafira jest najpopularniejszym mvanem w Europie, ciekawe dlaczego?
    > Cena/jakosc/funkcjonalnosc?

    Cena, konserwatywny design i ogólna stateczność.

  • 20. Data: 2010-02-04 23:56:00
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości

    > Niestety nie
    > Znowu nie
    > Też nie

    Rozwin i uzasadnij wypowiedz bo nie bardzo mozna dyskutowac.